کنعانی: سکوت مجامع بین‌المللی مهم‌ترین عامل در گستاخی رژیم آپارتاید صهیونیستی است

با محکومیت تهاجم امروز صهیونیست‌ها به نوار غزه

سخنگوی وزارت خارجه، تهاجم تروریستی بامداد امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه را به شدت محکوم‌ کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛ سخنگوی وزارت خارجه، تهاجم تروریستی بامداد امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه که به شهادت سه تن از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی و شهادت و زخمی شدن دهها تن از مردم عادی از جمله تعدادی از زنان و کودکان فلسطینی منجر شد را به شدت محکوم‌ کرد.

ناصر کنعانی ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و گروه‌های مقاومت فلسطینی، از خداوند برای مجروحان این حملات شفای عاجل مسالت کرد.

کنعانی این اقدام رژیم صهیونیستی را که در آستانه یوم النکبه انجام شد، نشانه‌ای از درماندگی و ضعف رژیم متجاوز در مقابل مقاومت قهرمانانه جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس علیه اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها و حرکتی با هدف انحراف افکار عمومی از وضعیت به شدت متزلزل و بحرانی داخلی رژیم دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه، تاکید کرد: سکوت و بی تحرکی مجامع مسئول بین‌المللی و کشورهای غربی در مقابل تشدید اقدامات ضدبشری صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین در ماه‌های اخیر، مهم‌ترین عامل در گستاخی رژیم آپارتاید صهیونیستی در تداوم جنایات خود می‌باشد که به عنوان سابقه ای سیاه و شرم آور در عملکرد مدعیان دروغین حقوق بشر در تاریخ ثبت خواهد شد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پایان بر ضرورت اقدام فوری، موثر، بازدارنده و هماهنگ کشورهای اسلامی برای توقف ماشین کشتار و جنایت رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

بامداد امروز سه شنبه، در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۱۲ فلسطینی از جمله سه تن از فرماندهان ارشد «سرایا القدس» (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) به شهادت رسیدند. حملات این رژیم آپارتمان‌ها و خانه‌های رهبران نظامی جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه را هدف قرار داد./ ایسنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.