نگرانی دموکرات‌ها از نظرسنجی‌ها درباره بایدن

بر اساس نظرسنجی‌ها، نگرانی‌هایی در اردوگاه دموکرات‌ها به علت آنچه گمان می‌رود ضعف عملکرد جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا باشد، به وجود آمده است.

به گزارش شهروند آنلاین به نقل از ای بی سی نیوز، نظرسنجی اخیر‌ ای بی سی نیوز واشنگتن پست نشان می‌دهد: هم‌اکنون ، میزان مقبولیت جو بایدن تنها ۳۶ درصد است و برخی دموکرات‌ها نگران از دست رفتن کرسی ریاست‌جمهوری در انتخابات ۲۰۲۴ هستند و از این رو از سران حزبشان خواسته‌اند نامزد دیگری را به عنوان جایگزین جو بایدن معرفی کنند.

به نظر می‌رسد با توجه به ارقام مربوط به مقبولیت جو بایدن، تاکنون هیچ رئیس‌جمهوری با محبوبیت ۳۶ درصدی نتوانسته است بار دیگر به کاخ سفید راه پیدا کند. بر اساس نظرسنجی‌ها، اگر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا قرار بود امروز برگزار شود، دونالد ترامپ می‌توانست با چهار درصد اختلافِ آراء، بایدن- رقیب فرتوت خود- را شکست دهد.

تنها ۳۲ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی فکر می‌کنند که جو بایدن از نظر ذهنی، شرایط لازم را برای به دست گرفتن دوباره کرسی ریاست جمهوری، داراست.

برای آمریکایی‌ها، اقتصاد همچنان اولویت اول است و معلوم نیست با توجه به برخی رسوایی‌های مالی هانتر بایدن، پسر جو بایدن، آیا بایدن‌ها می‌توانند به ماندن در کاخ سفید امیدوار باشند یا خیر./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.