حملات جدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف غزه/ گروههای مقاومت پاسخ دادند

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملات جدیدی را در مناطق مختلف غزه انجام دادند و گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز در پاسخ به این حملات، شهرک‌های هم مرز با این نوار باریکه را با موشک هدف قرار دادند

به گزارش شهروند آنلاین؛ خبرگزاری آناتولی ترکیه امروز (پنجشنبه) از حملات جدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی از غزه خبر داد و افزود: بر اساس اعلام منابع فلسطینی جنگنده بمب افکن‌های ارتش رژیم اسرائیل زمین‌های کشاورزی واقع در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های اسرائیلی همچنین زمین‌های کشاورزی در محله «الزیتون» در جنوب شهر غزه را هدف قرار دادند.

آناتولی اضافه کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سپس طی دو حمله جداگانه به منطقه کشاورزی در جنوب (شهر رفح) و در شمال نوار غزه حمله کردند.

در پاسخ به این حملات، گروه‌های مقاومت فلسطینی اماکن نظامی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی تاکنون در مورد این حملات و شلیک موشک به شهرک‌های صهیونیست‌نشین از سوی گروه‌های مقاومت فلسطینی اظهار نظری نکرده است.

از سحرگاه روز سه‌شنبه هفته جاری جنگنده‌های ارتش رژیم اسرائیل حملاتی را به غزه انجام داده‌اند که بر اثر آن ۲۵ فلسطینی از جمله ۶ کودک و چهار زن و چهار تن از فرماندهان گردان‌های قدس شاخ نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیدند.

در پاسخ به این حملات، گروه‌های مقاومت فسلطینی دیروز (چهارشنبه) «تل آویو» و سایر شهرهای صهیونیست‌نشین در سرزمین‌های اشغالی را با موشک هدف قرار دادند.

طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تلاش می‌کنند تا از افزایش درگیری‌های جدید بین نیروهای اشغالگر اسرائیل و گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه جلوگیری کنند اما هنوز در این زمینه به پیشرفتی دست نیافته‌اند./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.