راهِ رفتن به مازندران بسته شد!

رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد: تردد وسیله نقلیه از کرج و آزادراه تهران – شمال به سمت مازندران لحظاتی پیش ممنوع شد.

به گزارش شهروند آنلاین،سرهنگ پیمان کرمی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اجرای طرح ممنوعیت تردد به دلیل تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج است .

او اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از مازندران به سمت کرج تا پایان تخلیه بار ترافیکی یک‌طرفه خواهد بود.

کرمی افزود : اکنون اجرای ممنوعیت تردد براساس اعلام ماموران پلیس راه درمحل از محدوده شهرستانک به سمت مازندران اعمال می‌شود.

او خاطرنشان کرد: تردد از میدان امیرکبیر تا آسارا کیلومتر ۴۰ به صورت ۲ طرفه خواهد بود که در صورت ترافیک سنگین محدودیت ترافیکی در این محدوده نیز اجرا خواهد شد.

او گفت: اکنون ترافیک در خط جنوبی جاده کرج – چالوس از میدان امیرکبیر تا محدوده نساء به صورت مقطعی سنگین و نیمه‌سنگین است.

فرمانده پلیس راه البرز به رانندگان توصیه کرد، علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.

جاده کرج – چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.