قطعی اینترنت در زمان امتحانات محال است

وزارت ارتباطات هرگونه تصمیم درباره قطع اینترنت در زمان برگزاری امتحانات مدارس را تکذیب کرد.

به گزارش شهروند آنلاین، مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تکذیب قطع اینترنت در زمان برگزاری امتحانات مدارس اعلام کرد: این وزارتخانه برای هیچ آزمونی چه به صورت مقطعی و چه به صورت جغرافیایی، اقدام به قطع اینترنت نمی‌کند و هرگونه اظهارنظر در این ارتباط از سوی افراد غیرمسئول قویاً تکذیب می‌شود.

روابط عمومی وزارت ارتباطات تأکید کرد: متاسفانه هر از چند گاهی برخی از مقامات غیرمسئول اظهاراتی را مطرح می‌کنند که خارج از چارچوب وظایف و اختیارات آنهاست در حالی که نشر چنین اظهارات غیرمسئولانه و خارج از چارچوب اختیارات و مأموریت‌های سازمان‌های مختلف، باعث ضربه به امنیت روحی و روانی مردم و کاربران محسوب می‌شود.

به گفته روابط عمومی وزارت ارتباطات، سرویس اینترنت از ضروریات زندگی روزمره مردم است و اين وزارتخانه مأموریت برقراری ارتباط پایدار و باکیفیت را برعهده دارد و همواره می‌کوشد که از حقوق مردم در دسترسی به ارتباطات سریع، امن و ارزان حمایت و حفاظت کند.

بنابر این گزارش، تکذیب قطع اینترنت در زمان برگزاری امتحانات مدارس درحالی از سوی وزارت ارتباطات اعلام شد که یکی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش از رایزنی با وزارت ارتباطات برای قطع اینترنت در زمان برگزاری امتحانات مدارس خبر داده بود./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.