برنامه‌های بشردوستانه هلال‌احمر در مسیر ارتقاء روحیه امید و خودباوری در جوانان است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر در دیدار با آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی:

دستگیری و ارائه خدمات و رسیدگی به امور نیازمندان برآمده از ماهیت و فلسفه شکل‌گیری جمعیت هلال احمر است

به گزارش شهروند آنلاین؛نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در جریان سفر خود به استان خراسان رضوی با آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی دیدار و گفت‌وگو کرد.حجت‌الاسلام والمسلمین معزی در این دیدار به تاثیرگذاری بالای فعالیت‌های هلال‌احمر در سطوح مختلف بین‌المللی، به تبیین خدمات و ظرفیت‌های هلال احمر و تشریح برنامه‌ها و رویکردهای این جمعیت پرداخت. نماینده رهبر معظم انقلاب با اشاره به اصول و اهداف نوعدوستانه هلال احمر گفت: دستگیری و ارائه خدمات و رسیدگی به امور نیازمندان برآمده از ماهیت و فلسفه شکل‌گیری جمعیت هلال احمر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی ارائه خدمات به زائران امام رضا علیه السلام در روزهای پایانی ماه صفر را در خراسان بزرگ افتخاری برای جمعیت هلال‌احمر برشمرد و بر لزوم برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر در این استان تاکید کرد. مرور خدمات موثر جمعیت هلال احمر در حوادث طبیعی و غیر طبیعی همچون زلزله خوی، برف کوهرنگ و طرح‌ نوروزی از دیگر موضوعات مورد اشاره نماینده رهبر معظم انقلاب در این دیدار بود.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در این باره با قدردانی از داوطلبان، امدادگران و جوانان ادامه داد: فعالیت هلال احمر که با اتکا به نیروهای داوطلب و جوان خود بوده است، بیانگر جایگاه بالای نوع دوستی در میان مردم ایران اسلامی‌به خصوص جوانان است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر همچنین با اشاره به فعالیت‌های تبلیغاتی معاندین کشور در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه به منظور القای احساس یاس و ناامیدی در جامعه افزود: جامعه باید مملو از امید باشد و ضروری است تا با برنامه و اهداف بشردوستانه، روحیه امید و خودباوری  را در جامعه به ویژه در جوانان ارتقا دهیم.

وی همچنین در ادامه بر انطباق اصول و اهداف عالیه جمعیت هلال احمر با موازین اسلامی و انسانی تاکید داشت و تصریح کرد: پرداختن به موضوعات علمی‌پژوهشی و بررسی و تحلیل موضوع‌های مربوط به جمعیت هلال‌احمر با حضور اندیشمندان و پژوهشگران حوزه علوم انسانی و دینی از جمله نیازهای است که جمعیت هلال‌احمر سعی دارد با همکاری با حوزه‌های علمیه کشور نسبت به آن اهتمام ورزد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به تفاهم‌نامه‌های امضا شده میان جمعیت هلال‌احمر و حوزه‌های علمیه تصریح کرد: جمعیت هلال احمر تلاش می‌کند تا از حضور فعالانه و مشارکت گسترده مسئولان طلاب در فعالیت‌های اجتماعی استفاده نماید.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی نیز با ابراز خرسندی از فرصت دیدار با حجت الاسلام و المسلمین معزی و جمعی از کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر، اهتمام و مجاهدت های این مجموعه در مسیر رفع مشکلات و تسکین درد و رنج و آلام مردم را شایسته تقدیر دانست.

آیت‌ الله علم‌الهدی وجود پر برکت حرم مطهر ثامن الحجج، امام رضا(ع) و تردد میلیونی زائران در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی همچون راهپیمایی روزهای پایانی ماه صفر و همچنین عید نوروز را از ویژگی‌های منحصر به فرد استان خراسان رضوی دانست و از خدمات بی بدیل هلال احمر در این ایام تقدیر کرد./ پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.