طرح «کتاب آباد» هلال احمر برای مناطق محروم

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از اجرای پویش «کتاب آباد» با هدف تجهیز کتابخانه‌های مناطق محروم خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ وحید سلیمی در این‌باره گفت:‌ یکی از خدمات و اهداف جمعیت هلال احمر کشورمان ارائه خدمات بشردوستانه و استفاده از ظرفیت‌های مردمی‌برای انجام امور داوطلبانه و مردم‌یاری است. در همین راستا نیز سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با مشارکت یکی از بانک‌های کشور طرح به نام کتاب‌آباد را به اجرا درآمد که در واقع یک پویش سراسری برای استفاده از مشارکت مردم در تجهیز کتاب‌خانه‌های مناطق محروم است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این پویش همزمان با هفته کتاب و نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شده است، گفت: در اجرای این طرح شهروندان می‌توانند از طریق تماس با کددستوری#۱۰*۱۱۲* در اجرای این طرح مشارکت کنند.

سلیمی‌با بیان اینکه کمپین کتاب آباد با شعار آگاهی و آبادی فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: شهروندان می‌توانند از طریق شماره‌گیری با این کد دستوری مبالغی شامل ۱۰، ۲۰، ۵۰ و هر مبلغ دلخواه دیگری را برای مشارکت در این طرح پرداخت کنند. تمامی مبالغی که از طریق این کد دستوری پرداخت شود، صرفا برای تجهیز کتاب‌خانه‌ها و خرید کتاب در مناطق محروم و کمتربرخوردار کشور صرف خواهد شد و گزارش آن همچون دیگر اقدامات داوطلبانه جمعیت هلال احمر به اطلاع مردم خواهد رسید.

او افزود: شهروندان می‌توانند با مشارکت در این پویش و در عرض کمتر از یک دقیقه و با پرداخت مبلغی اندک در کاری بزرگ سهیم شوند و از این رو از تمام مردم ایران دعوت می‌کنم که علاوه بر مشارکت خودشان در این طرح، پویش کتاب آباد را به دوستان و نزدیکان خود نیز معرفی کرده و در این امر نیکو مشارکت کنند./ایسنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.