تعقیب و گریز مرگبار دزد و مالباخته

مرد مالباخته به اتهام قتل در بازداشت است

مرد مالباخته وقتی دزدانِ گوشی‌اش را تعقیب می‌کرد، نمی‌دانست در برابر اتهام قتل قرار می‌گیرد. شاهدان، همدست متوفی و کارشناسان اداره تصادفات او را مقصر مرگ دزد موتورسوار می‌دانند. این درحالی است که متهم پیش‌روی قاضی انکار کرد.

 سرقت از راننده تیبا

عصر جمعه نهم آبان‌ماه این حادثه مرگبار رقم خورد. راننده تیباسوار هدف یک سرقت خیابانی قرار گرفت.

دزدان دو پسر موتورسوار بودند که در یک لحظه گوشی مرد ۳۵ساله را به سرقت بردند. مردی مورد طعمه قرار گرفت که پشت فرمان خودرواش نشسته بود و از پارکینگ خانه بیرون می‌آمد.

او درحالی‌ که گوشی تلفن در دست داشت و درحال مکالمه بود، طعمه دزدان موبایل‌قاپ شد. دزدانی که کمین کرده بودند و در یک لحظه از شیشه سمت راننده گوشی را از دستان راننده تیباسوار سرقت کردند. سرقتی که پایانی مرگبار داشت.

تعقیب و گریز در شرق پایتخت

نقشه خود را اجرایی کردند و از مرد ۳۵ساله سرقت کردند.
اما این پایان ماجرا نبود، مرد مالباخته ساکت ننشست تا به گوشی از دست‌رفته‌اش فکر کند. موتورسواران سارق را تعقیب کردند. اما این تعقیب و گریز که در شرق پایتخت رخ داد، با مرگ یکی از دزدان تمام شد.

با دستور قاضی، گروهی از مأموران تجسس پليس آگاهی تهران تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند. به گفته شاهدان، راننده تيبا پس از سرقت به تعقيب دزدان موتورسوار پرداخت و عمدا به موتور آنها كوبيد

پرونده قتل روی میز بازپرس جنایی

عصر جمعه گذشته گزارش حادثه مرگباری به بازپرس جنايی تهران اعلام شد. بررسی‌ها نشان می‌داد دزد موبايل‌قاپ بر اثر واژگونی موتور جانش را از دست داده است.

یک تصادف عمدی مرگبار

با دستور قاضی، گروهی از مأموران تجسس پليس آگاهی تهران تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند. به گفته شاهدان، راننده تيبا پس از سرقت به تعقيب دزدان موتورسوار پرداخت و عمدا به موتور آنها كوبيد. همين باعث شد تا موتور دزدان واژگون و آنها زخمی شوند.

اگرچه هر دو برای درمان به بيمارستان انتقال يافتند اما يكی از آنها به دليل شدت صدمات جانش را از دست داد.

به دستور قاضی، کارشناس تصادفات نيز موضوع را بررسی كرد. گزارش كارشناس نيز با گفته‌های شاهدان و همدست سارق مطابقت داشت و اعلام می‌كرد كه تصادف عمدی بوده است.

بازپرس دستور بازداشت راننده تيبا را صادر كند و او در برابر اتهام قتل عمدی قرار گرفت.

بی‌گناهم

راننده تیبا وقتی پیش‌روی بارپرس پرونده قرار گرفت، انکار کرد و خود را بی‌گناه دانست. می‌گفت دزدان گوشی مرا قاپيدند، به تعقيب‌شان پرداختم. داخل گوشی عكس‌های خانوادگی داشتم. تعقیب‌شان کردم تا گوشی را پس بگيرم. اما آنها به صورت مارپيچ حركت می‌كردند تا اينكه تعادل‌شان را از دست دادند و زمين خوردند.  

مرد تیباسوار از سوی بازپرس پرونده بازداشت شد و تحقيقات در اين پرونده همچنان ادامه دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.