جهاد اسلامی: تجاوز به قدس معادلات را تغییر خواهد داد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به تجاوزهای رژیم صهیونیستی به شهر اشغالی قدس هشدار داد

به گزارش شهروند آنلاین؛ به نقل از اسپوتنیک، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای تاکید کرد که تلاش های رژیم صهیونیستی برای سلطه گری بر قدس و هر بخش دیگری از خاک فلسطین با شکست مواجه خواهد شد و تداوم این تلاش ها همه چیز را تغییر خواهد داد.

در این بیانیه آمده است که سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در قدس و مسجد الاقصی از جمله یورش و انجام اقدامات تحریک آمیز و برگزاری نشست کابینه تروریسم و افراطی در تونل های زیر دیوار البراق ، بخشی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و خاک آنها است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد که این تجاوزها احساسات ملت های عربی و اسلامی را بر می انگیزد و همه معادلات را تغییر خواهد داد و تنها راه حل برای این امر مقاومت و نبرد است.

در ادامه این بیانیه آمده است که تجاوز به قدس همه چیز را تغییر می دهد و مقاومت در برابر این امر وظیفه اصلی ما است و ما در هر زمانی آماده دفاع از ملت و مقدسات فلسطین هستیم.

پیش از این نیز «حازم قاسم»، سخنگوی جنبش حماس گفت که برگزاری جلسه هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی در داخل تونل های دیوار «البراق» در قدس اشغالی، اقدامی تنش آفرین و خطرناک در راستای جنگ مذهبی صهیونیست ها علیه قدس است.

وی تاکید کرد: این گام های یهودی سازی شهر قدس از سوی کابینه رژیم صهیونیستی، تلاشی برای جعل و تحریف هویت این شهر است و این اقدام تجاوزی آشکار علیه ملت فلسطین و امت اسلامی به شمار می رود.

سخنگوی حماس اضافه کرد که ملت فلسطین به مبارزات قانونی خود برای دفاع از هویت فلسطینی، عربی و اسلامی قدس ادامه خواهد داد.

کابینه رژیم صهیونیستی صبح روز گذشته (یکشنبه)نیز با طرح ساخت شهرک های صهیونیست نشین در قدس اشغالی موافقت کرد.

رسانه های صهیونیستی با تایید این خبر اعلام کردند که این طرح، ساخت ۱۷۰۰ واحد جدید را در قدس شامل می شود.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اخیرا در بیانیه‌ای، برنامه جدید رژیم صهیونیستی برای ساخت صدها شهرک برای صهیونیست‌ها را در شهر قدس محکوم کرد.

در این بیانیه آمده که رونمایی از برنامه جدید رژیم صهیونیستی برای ساخت صدها شهرک در قدس در چارچوب طرح موسوم به ۲۰۰۰، گامی در راستای یهودی سازی قدس و جدا کردن آن از مناطق فلسطینی نشین و الحاق آن به سرزمین های اشغالی است./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.