کشف یک تن حشیش روی آب

فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام باند بزرگ و سازمان‌یافته قاچاق موادمخدر و کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر طی دو عملیات جداگانه در مرز‌های جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین،سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر، گفت: دریابانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور در منطقه مرزی دریایی دست یافتند که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های تردد قاچاقچیان مشخص شد و دریابانان دلاور در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اکیپ‌های گشت‌زنی دریایی و کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، موفق شدند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا در ادامه تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را در فرصتی مناسب به وسیله یک فروند لنج وارد کشور کنند به محض مشاهده دریابانان و به علت حجم زیاد آتش آنان، زمین‌گیر شده و خود را تسلیم مأموران کردند.

سردار گودرزی با اشاره به توقیف یک فروند شناور، تصریح کرد: دریادلان پایگاه دریابانی چابهار در این عملیات موفق شدند چهار قاچاقچی را دستگیر و مقدار ۹۸۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش را کشف کنند.

او همچنین به دو عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی زابل و زاهدان نیز اشاره کرد و افزود: طی دو عملیات جداگانه دیگر پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزداران توانستند با اشراف اطلاعاتی، مقدار ۶۴/۷۰۰ کیلوگرم شیشه و ۲۶ کیلوگرم تریاک را در نقطه صفر مرزی از قاچاقچیان کشف کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند، امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.