چند بیمار کرونایی تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند؟

روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۲۴۹ رسید.

به گزارش شهروند آنلاین از وبدا، از دیروز تا امروز ۳ خردادماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۰ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۴۴۴ نفر رسید. تاکنون ۷ میلیون ۳۶۵ هزار و ۲۱۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

۱۹۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۶ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۲۶۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۵۹۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۴۲۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۶۷۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۶۹۳ دُز رسید.

در حال حاضر هیچ شهرستان در وضعیت قرمزنیست و یک شهر در وضعیت نارنجی، ۶۸ شهر در وضعیت زرد و ۳۷۹ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.