فرآیند مشکل‌ساز ثبت خودرو در سامانه یکپارچه!

با گذشت ۲ روز از مهلت ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش همچنان اختلالات این سامانه پابرجاست و امکان ثبت خودرو وجود ندارد.

به گزارش شهروند آنلاین، مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو‌های داخلی و مونتاژی از سوم خرداد آغاز شده است، اما متقاضیانی که ۱۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی واریز کرده‌اند با خطا‌های متعدد برای ثبت ۵ اولویت مورد نظر خود روبه‌رو می‌شوند.

سامانه ابتدا مشکلاتی در خصوص تایید حساب‌های وکالتی داشت و بعد هنگام وارد کردن کد ملی، متقاضیان دچار مشکل می‌شدند، از صبح امروز متقاضیان هنگام انتخاب خودرو‌ها با پیامی مواجه می‌شوند که از آنها می‌خواهد لحظاتی دیگر دوباره تلاش کنند، اما این پیام در ساعات مختلف مدام برای متقاضیان تکرار می‌شود و امکان ثبت خودرو همچنان وجود ندارد.

روز گذشته مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفته بود؛ اختلالات سایت رفع شده است و سامانه فعال است و اگر متقاضیان در ساعات غیر پیک به سامانه مراجعه کنند، می‌توانند بدون مشکل ثبت نام خود را نهایی کنند.

گفتنی است؛ فرآیند انتخاب خودرو برای متقاضیان مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو‌های داخلی و مونتاژی از سوم خرداد آغاز شده و تا ۱۰ خرداد ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند در این زمان ۵ اولویت خودرویی را انتخاب کنند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.