مولفه‌های جهاد تبیین از دید رئیس جمعیت هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر در دوازدهمین گردهمایی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بر اهمیت مسئولیت‌پذیری و امیدآفرینی در جامعه تأکید کرد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ دکتر پیرحسین کولیوند سخنان خود را با یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی‌به ویژه شهدای جمعیت هلال احمر آغاز کرد.

او در ادامه از خدمات حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ارتقای فرهنگ دینی قدردانی کرد و بر اهمیت توجه به موضوعات فرهنگی و ارتقای معنوی خانواده جمعیت هلال‌احمر به ویژه جوانان تاکید کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر در بخش دیگر  سخنان خود به مرور برخی از سخنان مقام معظم رهبری پرداخت.

کولیوند در ادامه به مهارت‌های مورد نیاز در جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: در جهاد تبیین مهارت‌هایی همچون تبعیت و پیروی، به هنگام عمل کردن، موقعیت‌شناسی، مداومت مستمر و پرداخت با عاطفه و محبت باید مدنظر قرار گرفته شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در ادامه با اشاره به آیات قرآن کریم بسط اندیشه، راه‌شناسی، مقاومت روشنگرانه، تبیین برای دوری از خطا و لغزش و دوری از بهانه‌جویی را از حوزه‌های جهاد تبیین برشمرد و بر اهمیت توجه آگاهانه موضوع تاکید کرد.

کولیوند در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به موضوع محوری این همایش “امیدبخشی و مسئولیت‌پذیری” را یک مساله مهم برشمرد. او در تشریح این موضوع گفت: امیدبخشی را با بهره‌گیری از قرآن و مسئولیت‌پذیری را با ترویج نماز در جامعه ارتقادهیم./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.