19 بستری، نتیجه فعالیت شبانه‌روزی کووید 19

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: براساس جدیدترین آمار در ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و ۳۸ بیمار جدید مبتلا به این ویروس در کشور شناسایی شدند.

به گزارش شهروند آنلاین از وبدا، از دیروز تا امروز هشتم خرداد ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۹ نفر از آنها بستری شدند.

براساس این گزارش؛ مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۶ هزار و ۲۵۶ نفر و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۶۱۱ هزار و ۷۰۳ نفر رسید.

آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که تاکنون هفت میلیون و ۳۶۵ هزار و ۸۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند البته ۱۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

براساس این آمارهای وزارت بهداشت، تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۹۷۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۸۳۹ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۴۸۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۲۹۲ دُز رسید.

تاکنون ۵۶ میلیون و ۶۶۰ هزار و ۹۳۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.