تیم متمرکز، برنده دربی است!

شاهین بیانی، کاپیتان اسبق استقلال، در گفت‌وگو با «شهروند»

بیانی: هر دو تیم آماده هستند اما امیدوارم استقلال برنده دربی باشد.

به گزارش شهروند آنلاین، شاهین بیانی، کاپیتان سال‌های دور استقلال، که سابقه قهرمانی با این تیم در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را نیز در کارنامه خود دارد، در گفت‌وگو با «شهروند» نظراتش را درخصوص دربی شماره صد و یکم و آینده سرمربی پرتغالی استقلال در این تیم بیان کرد.

آقای بیانی! نظرتان درباره دیدار فردا چیست؟

ابتدا باید بگویم که هر دو تیم در آماده‌ترین شرایط ممکن هستند. هم پرسپولیس در 9 دیدار اخیر خود پیروز شده، هم استقلال مسابقات پرگل و هجومی از خود ارائه داده است. همین شرایط باعث می‌شود که انتظار بازی‌ای جذاب را داشته باشیم، به‌ویژه که این دربی حذفی است و در هر صورت یک تیم باید برنده میدان باشد. در کل، فکر می‌کنم بازی جذابی را خواهیم دید.

پیش‌بینی شما از نتیجه دربی 101 چیست؟

فکر می‌کنم که هر تیمی متمرکزتر باشد، پیروز میدان است، چراکه هر دو تیم از نظر فنی در فرم بسیار خوبی قرار دارند. به‌عنوان یک استقلالی که سال‌های طولانی در این باشگاه بوده‌ام، امیدوارم استقلال تیم بهتری در این شهرآورد باشد و در نهایت جام را بالای سر ببرد؛ چراکه هواداران این تیم استحقاق فتح حداقل یک جام را در طول این فصل دارند.

فکر می‌کنید چرا استقلال جام قهرمانی لیگ را به رقیب سنتی خود واگذار کرد؟

دربی سه هفته پیش سرنوشت قهرمانی لیگ را مشخص کرد. اگر استقلال آن مسابقه را واگذار نمی‌کرد، می‌توانست جام را بالای سر ببرد. همان‌طور که سپاهان هم در برابر ملوان جام را از دست داد و به نظرم در لیگ بیست‌ودوم هر سه تیم شانس قهرمانی داشتند.

در طول فصل، هواداران و اعضای باشگاه استقلال علیه داوری بسیار انتقاد کردند. فکر می‌کنید داوری، جام را از استقلال گرفت؟

خیر، به هیچ عنوان؛ عملکرد داوران برای تمام تیم‌ها یکسان بوده است و اشتباهات داوری هم جزیی از مسابقات فوتبال است. استقلال خودش جام را از دست داد.

 به نظر شما قرارداد ساپینتو برای فصل بعد باید تمدید شود؟

این موضوع بستگی به نتیجه دربی هم دارد. اما در کل، بعد از شهرآورد شماره 101، کمیته فنی باید تشکیل و درخصوص آینده ساپینتو در استقلال تصمیم‌گیری شود. از حالا نمی‌شود درباره آینده این مربی پرتغالی تصمیم گرفت. فکر می‌کنم تمدید یا قطع همکاری با او، ارتباط مستقیم با نتیجه دربی پیش رو داشته باشد.

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.