اعلام تمهیدات ترافیکی تا تعطیل پیش رو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در خصوص تمهیدات ترافیکی آخر هفته و ایام تعطیل هفته آینده توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شهروند آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ خرداد از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است و تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

او گفت: همچنین تردد انوع وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال در آزادراه خلیج فارس (تهران –قم) در محدوده پل واوان تا پل شهید کاظمی از ساعت ۲۲، ۱۳ خرداد روز شنبه لغایت ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱۴ خرداد ممنوع خواهد بود و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی روز چهارشنبه تاریخ ۱۰/۰۳/۱۴۰۲ از ساعت ۱۲ لغایت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۱/۰۳/۱۴۰۲ و جمعه ۱۲ خرداد، شنبه ۱۳ خرداد، دوشنبه ۱۴ خرداد و جمعه ۱۹ خرداد از ساعت ۰۶ لغایت ۲۴ از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۸ روز شنبه تاریخ ۱۳/۰۳/۱۴۰۲ الی ساعت ۱۸ روز یکشنبه مورخ ۱۴/۰۳/۱۴۰۲ در محور قدیم قم – تهران ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه ـ تهران و قم – گرمسار است.

سرهنگ شیرانی محدودیت‌های پیش‌بینی شده ترافیکی را هم به شرح زیر اعلام کرد:

اجرای محدودیت‌های پیش‌بینی شده ذیل منوط به شرایط ترافیک است که در صورت عادی بودن با هماهنگی مأمورین پلیس راه در محل، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی و در شرایط افزایش حجم تردد و ترافیک، ساعات اجرای محدودیت افزایش می‌یابد.

۱ – محور کرج- چالوس

الف- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از روز چهارشنبه تاریخ ۱۰/۰۳/۱۴۰۲ از ساعت ۱۲ الی ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ساعت ۲۴ از کرج میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از روز پنجشنبه تاریخ ۱۱/۰۳/۱۴۰۲ از ساعت ۰۹ الی ۲۲ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۲ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

ج-تردد انواع وسایل نقلیه از روز جمعه تاریخ ۱۲/۰۳/۱۴۰۲ از ساعت ۰۹ الی ۲۱ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ساعت ۲۱، از کرج میدان امیرکبیر و آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

د – تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۰۹ الی ۲۲ روز دوشنبه مورخ ۱۵/۰۳/۱۴۰۲ از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۲ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

خ- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۹/۰۳/۱۴۰۲ از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

۲ – محور هراز

الف- تردد کلیه تریلر‌ها ازمحور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز دوشنبه تاریخ ۱۵/۰۳/۱۴۰۲ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه است.

ج- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و جمعه مورخ ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۵، ۱۶ و ۱۹/۰۳/۱۴۰۲ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

۳ – محور تهران – فیروز کوه – قائم شهر

الف- تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۰ الی ساعت ۲۴ روز‌های دوشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۵، ۱۹/۰۳/۱۴۰۲ از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر- فیروزکوه ممنوع است.

۴- محور قدیم رشت – قزوین و بلعکس

الف ـ تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۱۰، ۱۱/۰۳/۱۴۰۲ در محور مذکور ممنوع است.

ب- تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸ الی ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۵/۰۳/۱۴۰۲ و روز جمعه مورخ ۱۹/۰۳/۱۴۰۲ در محور مذکور ممنوع است.

۵- محور آستارا – اردبیل و بلعکس

الف- تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۰۳/۱۴۰۲ در محور مذکور ممنوع است.

ب- تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸ الی ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۵/۰۳/۱۴۰۲ و جمعه مورخ ۱۹/۰۳/۱۴۰۲ در محور مذکور ممنوع است.

۶ – محور زنجان – اردبیل (سرچم)

تردد انواع کامیون و تریلی به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱۴/۰۳/۱۴۰۲ الی ۰۷ روز دوشنبه مورخه ۱۵/۰۳/۱۴۰۲ در محور زنجان – اردبیل فقط مسیر برگشت به اردبیل ممنوع خواهد بود.

۷- محور آزادراه قزوین -رشت

الف – تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۱/۰۳/۱۴۰۲ در مسیر قزوین به رشت محدوده رودبار در صورت صلاحدید یک طرفه به صورت مقطعی اعمال خواهد شد.

ب – تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز‌های دو شنبه و جمعه مورخ ۱۵ و ۱۹/۰۳/۱۴۰۲ در مسیر رشت به قزوین محدوده رودبار در صورت صلاحدید یک طرفه به صورت مقطعی اعمال خواهد شد.

۸ – محور قدیم قزوین-رشت

تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷ الی ۲۴ در مسیر رفت و برگشت محور قدیم قزوین رشت در روز‌های چهارشنبه، جمعه و دوشنبه مورخ ۱۰، ۱۲ و ۱۵/۰۳/۱۴۰۲ ممنوع است./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.