هشدار احتمال بارش‌های رگباری در ارتفاعات شرق تهران

بر اساس اطلاعیه سازمان امداد و نجات هلال احمر از مردم خواسته شده تا امروز از توقف و تفرج در حاشیه رودخانه‌ها در ارتفاعات شرق استان تهران، ارتفاعات خراسان شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق فارس خودداری کنند

به گزارش شهروند آنلاین؛ سازمان امداد و نجات این جمعیت اعلام کرد: امروز ۱۲ خرداد احتمال بارش‌های رگباری و وزش شدید باد در ارتفاعات شرق استان تهران، ارتفاعات خراسان شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق فارس، پیش‌بینی شده است. بنابراین از مردم تقاضا می‌شود از رفتن به حاشیه‌ رودخانه‌ها و مسیل‌ها در مناطق فوق خودداری کنند.

براساس این اطلاعیه احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب‌ها، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها در مناطق اعلام شده وجود دارد.

همچنین از مردم خواسته شده به دلیل احتمال وزش شدید و طوفانی باد از استراحت در زیر یا کنار سازه‌های موقت مثل داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، پرهیز کنند.

گفتنی است این اطلاعیه براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی صادر شده و نجاتگران هلال احمر در مناطق یاد شده در آماده‌باش سطح نارنجی خواهند بود./پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.