پیام رئیس هلال احمر به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب و قیام 15 خرداد

در سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) حزنی سنگین بر دل‌ها سایه افکنده است اما یاد ایشان تسلی بخش‌ دل‌های اندوهگین است

به گزارش شهروند آنلاین؛ دکتر پیرحسین کولیوند در پیامی‌ سالروز رحلت امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد را تسلیت گفت.

در متن پیام دکتر کولیوند آمده است:

نیمه خرداد با نام بزرگ امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) مانوس است. همجواری تقویمی میان آغاز حیات اُخروی حضرت امام (ره) در چهاردهم خرداد و سالروز قیام انقلابی ایشان در پانزدهم خرداد از رازهای الهی در آفرینش این بزرگمرد تاریخ بشریت است و پیوند این دو رویداد سرنوشت‌ساز فرصت مناسبی برای اندیشیدن به شخصیت آن مرجع عالیقدر اسلام و سرمشق گیری از سیره پیشوای والامقام مسلمین است.

بی‌تردید هر برگ از کتاب زندگی امام (ره) برای ما و آیندگان درس انسانیت، مجاهدت، ایمان، شجاعت، پرهیزکاری و پارسایی دارد و نگین درخشان تمامی این صفات برجسته، مردمداری و نوعدوستی امام (ره) بود که در طول زندگانی و تا فرازهایی از وصیت‌نامه، مورد تاکید ایشان بود.

امام (ره) به عنوان بنده‌ای مخلص در برابر پروردگار متعال، جلب رضایت خداوند را در عزت بخشیدن به مستضعفان و رها کردن مظلومان از ظلم یافته بودند و توصیه ایشان به مسئولان نیز همواره توجه به اقشار ضعیف و نیازمندان جامعه بود تا بدان جا که با خضوع و تواضع، مردم را ولی نعمت مسئولان می‌دانستند.

در سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) حزنی سنگین بر دل‌ها سایه افکنده است اما یاد ایشان تسلی بخش‌ دل‌های اندوهگین است.

این جانب به نمایندگی از میلیون‌ها عضو داوطلب، امدادگر، کارکنان و مدیران جمعیت هلال احمر، با ادای احترام به روح بلند امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر قیام پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ و ضمن تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای، از خداوند بزرگ توفیق پیمودن راه خطیر امام (ره) و شهدا را خواستارم.

پیر حسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر/پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.