بهترین‌های جهان رودرروی بلندقامتان ایران

تیم ملی والیبال از ساعت 12:30 پنجشنبه به مصاف لهستان می‌رود

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، تب والیبال دوباره داغ شده و در ایران هم علاقه‌مندان به این رشته ورزشی امیدوار به بازگشت بلندقامتان به مسابقات لیگ ملت‌ها و جبران شکست اول هستند. تیم ملی والیبال ایران نخستین مسابقه خود در لیگ ملت‌های 2023را 3بر صفر و در کمال ناباوری به ژاپن باخت و حالا ظهر پنجشنبه مقابل حریفی سرسخت‌تر و پرافتخار قرار می‌گیرد.

شاگردان بهروز عطایی از ساعت 12:30ظهر پنجشنبه به وقت تهران باید مقابل لهستانی قرار بگیرند که تیمی بسیار قدرتمند محسوب می‌شود و در بازی اول نیز 3بر یک از سد فرانسه گذشته است. آنها در رنکینگ فدراسیون جهانی رتبه اول را در اختیار دارند و بی‌شک باید انتظار یک مسابقه دشوار را برای بلندقامتان ایران داشته باشیم.

بدشانسی بزرگ در آستانه مسابقه حساس

در آستانه بازی حساس با تیم ملی لهستان اما یک اتفاق تلخ برای بهروز عطایی، سرمربی تیم ایران، رخ داده است؛ او روز چهارشنبه به‌دلیل سرماخوردگی شدید نتوانست در محل تمرین ایران حاضر باشد و بازیکنان زیرنظر سایر اعضای کادرفنی آخرین تاکتیک‌های خود قبل از بازی با لهستان را مرور کردند. احتمال دارد عطایی در هنگام بازی نیز کنار زمین نباشد که این مسئله یک بدشانسی برای والیبالیست‌ها محسوب می‌شود.

نگرانی لهستانی‌ها از رویارویی با ایران

با همه این مسائل اما لهستانی‌ها که قبلا هم چندبار مقابل ایران شکست خورده‌اند، نگران بازی پیش روی خود هستند. نیکولا گربیچ، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان، پیش از مسابقه با ایران گفته است: ‌«همیشه دیدار مقابل تیم ملی والیبال ایران هیجان‌انگیز است. قطعا مثل همیشه بازی دشواری خواهد بود. طبیعتا پیش از هر چیزی انتظار یک بازی خوب را دارم. به یاد دارم که تیم ایران سال گذشته با اینکه در بهترین حالت ممکن مسابقات را شروع نکرده بود، اما در طول مسابقات پیشرفت کرد. بازیکنان ایران هرچه زمان گذشت بهتر و بهتر بازی کردند و در نهایت توانستند در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها حاضر شوند. انتظار این را دارم که همانند سال گذشته این اتفاق تکرار شود. چراکه تیم ملی والیبال ایران همیشه خطرناک است و بازیکنانی در اختیار دارد که می‌توانند والیبال خوبی را به نمایش بگذارند.»

او ادامه داد: «در جدال پنجشنبه انتظار نتیجه مشابه بازی ایران و ژاپن را ندارم. همیشه سعی می‌کنم که تیم خود را آماده این شرایط کنم که تیم حریف بهترین والیبال ممکن را ارائه دهد و تیم لهستان را با مشکل جدی مواجه کند. بایستی آماده این موضوع باشیم که تیم ملی والیبال ایران عملکردی مشابه سال گذشته در گدانسک و یا بلونیا داشته باشد. قطعا برای یک بازی دشوار و سخت آماده هستیم.»

ملی‌پوشان هم‌قسم شدند

از اردوی تیم ملی ایران در ژاپن خبر می‌رسد که بازیکنان در تمرین روز چهارشنبه برای نمایش خوب مقابل لهستان هم‌قسم شده‌اند. بازیکنان درنظر دارند اشتباهات بازی قبلی را مقابل لهستان تکرار نکنند و توانایی‌های خود را یک‌بار دیگر به نمایش بگذارند.

محمدجواد معنوی‌نژاد، دریافت‌کننده تیم ملی والیبال، در این خصوص گفته است: «تورنمنت‌هایی مثل لیگ ملت‌ها بسیار طولانی است و تیم‌ها چندین مسابقه در بازه زمانی بیش از یک ماه دارند. در چنین مسابقاتی یک برد یا یک باخت تعیین‌کننده نیست. یک ریکاوری ذهنی و بدنی خیلی خوب داشتیم. برای بازی با تیم نخست جهان آماده می‌شویم که تیم خوبی است و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد. امیدوارم مقابل لهستان و دیگر حریفان‌مان در ژاپن نمایش خوبی داشته باشیم و دل مردم را با شکست حریفان، شاد کنیم.»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.