قهرمان سابق ایران در شرایط غیرقابل باور!

میراسماعیلی حالا فقط باید در دادگاه تبرئه شود

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، حواشی مربوط به فدراسیون جودو و آرش میراسماعیلی، رئیس برکنار شده آن، همچنان ادامه دارد. روز سه‌شنبه گذشته بود که بعد از حرف و حدیث‌های اخیر پیرامون بازشدن پای آرش میراسماعیلی به یک پرونده قضایی مالی و شائبه‌های پیش آمده، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، رأی به برکناری قهرمان سابق جودو و رئیس فدراسیون داد. سجادی حکم سرپرستی فدراسیون جودو را برای نصرالله پریچهره صادر کرد و به این ترتیب میراسماعیلی که 4ماه قبل برای دومین بار از سوی مجمع فدراسیون به‌عنوان رئیس انتخاب شده بود، ‌نتوانست به‌کار خود ادامه دهد و از صندلی ریاست کنار رفت.

صبح چهارشنبه مراسم معارفه پریچهره نیز به‌عنوان سرپرست فدراسیون جودو برگزار شد تا به حواشی افزوده شود. در چنین شرایطی حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، از احتمال بازگشت به‌کار میراسماعیلی با وجود برکناری حرف زده است: ‌«یک موضوع قضایی درخصوص رئیس فدراسیون جودو پیش آمده و سعی می‌کنیم این موضوع را از طریق دستگاه قضایی پیگیری کنیم. فعلا قرار بوده این تغییرات در رأس فدراسیون جودو رخ دهد و ما به احترام رأی دستگاه قضایی، حکم تعلیق موقت را اجرایی کردیم. شاید میراسماعیلی دوباره برگردد. اگر او برگردد که دیگر فدراسیون جودو نیازی به برگزاری انتخابات ندارد، اما اگر چنین نشد، هر زمان که قانون به ما اجازه دهد اقدامات مربوطه را انجام می‌دهیم.»

بنابراین، میراسماعیلی حالا تمام فکر و ذکر خود را روی آن گذاشته که بتواند مشکل دادگاهی و قضایی خود را رفع کند. او برای اعاده حیثیت خود و اینکه ثابت کند نقشی در موضوع اختلاس پیش‌آمده ندارد، همه کار خواهد کرد و بدون تردید بازگشتش به ریاست فدراسیون جودو طبق گفته سجادی می‌تواند باعث از بین رفتن شائبه‌ها شود.

انتهای پیام//

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.