احضار ترامپ به دادگاه فدرال

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان، جمعه 9 ژوئن 2023

دونالد ترامپ از احضار خود به دادگاه فدرال خبر داد؛ «هفت اتهام» مطرح است. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، اعلام کرد که یک دادگاه فدرال در فلوریدا او را متهم کرده است. به نوشته نیویورک تایمز، ترامپ از سوی دادگاه فدرال به هفت مورد متهم شده و این اتهامات به دلیل نگهداری اسناد محرمانه بدون مجوز است.

تایمز

تایمز به معاملات وام مسکن که به دنبال اعلام افزایش نرخ ها با عجله انجام می‌شود، نگاه می‌کند. بانک مرجع صندوق اعتبارات مسکن انگلیس  HSBC  ،پس از احاطه شدن توسط هجوم مشتریانی که به دنبال بستن قراردادها قبل از افزایش نرخ ها بودند، تمام وام های مسکن خود را که از طریق کارگزاران در دسترس بود، لغو کرد. این بانک روز پنجشنبه تمام معاملات وام واحدهای مسکونی، خرید و فروش و واحدهای تجاری را لغو کرد تا معاملات ثبت شده”در حد ظرفیت عملیاتی خود” بماند.  پس از بودجه اندک سپتامبر، زمانی که آشفتگی در بازار بدهی های دولتی، وام دهندگان را آزار داد، این اولین باری است که بانک از بازار وام مسکن خارج می شود. بازده بدهی های دولتی بار دیگر در هفته های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ پس از آن که اطلاعات شوک تورم، سرمایه گذاران را بر آن داشت تا پیش بینی خود را برای اوج نرخ بهره تخمین بزنند.

 

نیویورک تایمز

دونالد ترامپ از احضار خود به دادگاه فدرال خبر داد؛ «هفت اتهام» مطرح است. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، اعلام کرد که یک دادگاه فدرال در فلوریدا او را متهم کرده است. به نوشته نیویورک‌ تایمز، ترامپ از سوی دادگاه فدرال به هفت مورد متهم شده و این اتهامات به دلیل نگهداری اسناد محرمانه بدون مجوز است. هنوز جزئیاتی از این اتهامات به صورت رسمی اعلام نشده است. رئیس‌جمهوری سابق آمریکا می‌گوید وزارت دادگستری ایالات متحده از او خواسته که روز سه‌شنبه در دادگاهی در میامی ایالت فلوریدا که ترامپ در آن زندگی می‌کند، حضور یابد. ترامپ در واکنش به این احضاریه در صفحه خود در شبکه اجتماعی «تروث» نوشت: «دولت فاسد بایدن به وکلایم اطلاع داده که در ارتباط با نگهداری اسناد محرمانه متهم و برای محاکمه به دادگاهی در میامی احضار شده‌ام در حالی که جو بایدن ۱۸۵۰ جعبه اسناد محرمانه را در نقاط مختلف آمریکا، ازجمله در پارکینگ خانه خود در ایالت دلاور، بدون هیچ امنیتی نگهداری می‌کند.»

 

دیلی میل

داستان اصلی دیلی میل روز جمعه این است که به کارفرمایان شبکه بهداشت و درمان ملی انگلیس گفته شده بر اساس دستورالعمل‌های جدید، بیماران حق ندارند بدانند که آیا توسط پزشکان غیرهمجنس تحت درمان قرار می‌گیرند یا خیر. اگر بیماران بخواهند پزشک دیگری را ببینند، متهم به تبعیض می‌شوند. بر این اساس بیماران فقط می‌توانند در شرایط محدود پرسنل درمان همجنس خود را درخواست کنند مثلا کسانی که مبتلا به زوال عقل هستند. در غیر این صورت اگر دلایل بالینی روشنی وجود نداشته باشد، چنین درخواستی ممنوع است.

انتهای پیام //

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.