سیره پیامبر(ص) و اهل بیت؛ بهترین الگو برای بشردوستی

پیام تبریک جداگانه رئیس و نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر به مناسبت سالروز ولادت پیامبر (ص) و امام صادق(ع)

دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال‌احمر و حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب در پیامی جداگانه هفدهم ربیع‌الاول سالروز ولادت پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص) و میلاد خجسته امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفتند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی هفدهم ربیع‌الاول سالروز ولادت پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص) را تبریک گفت.
 دکتر کریم همتی در این پیام تبریک آورده است: «ولادت پیامبر مکرم اسلام، نقطه عطف اخلاق و مهرورزی است، زیرا خوی نیک و سیره عملی حضرت محمد(ص) نه فقط برای مسلمانان جهان بلکه برای بسیاری از پیروان سایر ادیان نیز تبدیل به الگوی بشردوستی و راهنمای انسانیت شده است.
پروردگار یکتا را شاکریم که راه درست زندگی و نیکی به خلق را از رسول مکرم اسلام و اهل بیت او آموخته‌ایم و امید است که همواره در مسیر اخلاق ناب محمدی قدم برداریم و با نیکی و خوش‌خویی با مردم، رضایت خداوند متعال را جلب نماییم.
هفدهم ربیع الاول، مزین به ولادت امام جعفر صادق(ع) نیز است. انفاق را از جمله ویژگی‌های بارز این امام معصوم ذکر کرده‌اند. همه ما در قبال تهیدستان و محرومان جامعه متعهد به خدمت هستیم و خوشبختانه تعلیمات نبوی و اهل بیت پیامبر اسلام(ص) بهترین دستورالعمل برای کمک به درماندگان و نیازمندان است.
حلول هفدهم ربیع الاول، سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و امام جعفر صادق(ع) نمونه جامع زهد، انفاق، علم فراوان و عبادت را به عموم مسلمین و مردم مومن ایران تبریک و تهنیت می‌گویم‌.»
همچنین در پیامی دیگر حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی؛ نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و میلاد ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق(ع) را به عموم مسلمین جهان تبریک و تهنیت گفت.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.