چالش سخت مدیر جدید آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات

| دوازدهم مردادماه لیگ بیست‌وسوم رسما آغاز خواهد شد و تنها در فاصله 23 روز تا آغاز لیگ جدید، بالاخره تکلیف مدیریت باشگاه استقلال نیز روشن شد.

به گزارش شهروند آنلاین، حجت کریمی که بعد از علی فتح‌الله‌زاده مسئولیت سرپرستی مدیرعاملی باشگاه استقلال به او محول شده بود، در ماه‌های اخیر نتوانست عملکرد موفقی از خود نشان دهد و در فصل نقل و انتقالات نیز موفق به جذب ستاره‌های مدنظر جواد نکونام نشد تا با استعفای او موافقت و سه روز بعد، علی خطیر جایگزین او روی صندلی ریاست شود. سرپرست مدیرعاملی استقلال که صبح دیروز به‌صورت رسمی کارش را در این باشگاه آغاز کرد، در اولین اقدام قصد دارد جلسه‌ای را با جواد نکونام برگزار کند تا طرفین بر سر مباحث بازار نقل و انتقالات با یکدیگر بحث و گفت‌وگو کنند. از دیگر برنامه‌های علی خطیر در اولین روزهای کاری، حضور در کمپ مرحوم حجازی و دیدار با بازیکنان استقلال است تا از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار بگیرد و مراسم معارفه او نیز اینگونه برگزار شود. اتفاقی که به‌زودی رقم خواهد خورد. اما خطیر در مدت زمان کوتاه تا شروع لیگ بیست‌وسوم ماموریت بزرگی دارد و باید به اوضاع مدیریتی این باشگاه سروسامان دهد.

خطیر باید جور کریمی را بکشد

درحالی که مدیریت قبلی استقلال، با سرگرم‌شدن بر سر انتقال جنجالی علیرضا بیرانوند به استقلال که بی‌حاصل هم بود، موفق نشدند در فصل نقل و انتقالات تابستانی چندان موفق عمل کنند و ستاره‌های مدنظر جواد نکونام تا این لحظه جذب نشدند، علی خطیر باید به‌سرعت درپی استخدام ستاره‌های مدنظر جواد نکونام باشد و مطابق لیست جدید او به بازار نقل و انتقالات ورود کند. خطیر که پیش از این در اقدامی جالب توجه، زمانی که معاون ورزشی باشگاه استقلال بود، تصمیم به برکناری وینفرد شفر گرفت و استراماچونی را به ایران آورد، نشان داده است که توانایی بالایی در مذاکره با ستاره‌ها دارد، چراکه او پیش از این شیخ دیاباته را نیز به استقلال آورد و نقش مهمی در قهرمانی آبی‌ها در لیگ بیست‌ویکم ایفا کرد.

مذاکره با بازیکنان و تامین بودجه

چندی پیش روزبه چشمی و جواد نکونام در پی مصاحبه با خبرنگاران در کمپ مرحوم حجازی اعلام کردند که برخی از بازیکنان تنها 60درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته خود را دریافت کردند و با این اوصاف، استقلال نیاز به تهیه منابع مالی دارد. حسین قربان‌زاده چندی پیش در یک استوری اینستاگرامی اعلام کرده بود که پرسپولیس حدود 200میلیارد در حساب خود دارد، اما استقلال وجهی در صندوق خود سپرده نکرده است و با این اوصاف خطیر باید از راه‌های دیگری به دنبال تهیه بودجه استقلال باشد.

یامگا و سیلوا پرونده جدید استقلال در فیفا!؟

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.