لخته خونی که مارادونا را تا پای مرگ برد!

شنیدن خبر وضعیت وخیم اسطوره آرژانتینی فوتبال برای هواداران پرتعداد او شوک بزرگی بود

دیه‌گو مارادونا یک عمل جراحی سخت اما موفقیت‌آمیز را پشت سر گذاشت و به تدریج سلامتی خود را به دست می‌آورد.

دیه‌گو مارادونا در 60 سالگی هنوز هم محبوبیت فوق‌العاده نزد هوادارانش دارد و خیلی‌ها همچنان او را بهترین فوتبالیست تاریخ جهان می‌نامند. این اسطوره آرژانتینی که بعد از کنار رفتن از مستطیل سبز بیشتر به خاطر حاشیه های خود خبرساز بوده، کارش به اتاق عمل کشیده و تا یک قدمی مرگ پیش رفته است.

دیگو مارادونا روز دوشنبه به کلینیکی در شهر لاپلاتای آرژانتین منتقل شد و بلافاصله به کلینیک مجهزتر اولیوس در فاصله 70 کیلومتری منتقل شد تا تحت عمل جراحی قرار بگیرد. ایجاد شدن لخته خون در مغز به گفته پزشکان یکی از خطرناک‌ترین صدماتی است که ممکن است به مغز وارد شود. همین مساله هواداران دیگو را نگران سلامت او کرده بود.

اسطوره آرژانتینی این روزها در کشورش به عنوان سرمربی تیم خیمناسیا در شهر لاپلاتا فعالیت می‌کند، از یک آزمون دیگر هم سربلند بیرون آمد.

لئوپولدو لوکه، پزشک جراح مارادونا و پزشک شخصی او، پس از عمل جراحی 80 دقیقه‌ای روی اسطوره فوتبال آرژانتین در کلینیک اولیووس شهر بوئنوس آیرس آرژانتین که ده‌ها نفر از طرفداران کاپیتان سابق آلبی‌سلسته پشت درهای آن تجمع کرده بودند، گفت: توانستم تومور را با موفقیت تخلیه کنم و دیه‌گو هم به خوبی زیر عمل طاقت‌ آورد. وضعیت مارادونا تحت کنترل است. پروسه درمان فردا هم ادامه دارد و بخشی دیگر از آن را انجام خواهیم داد. به همین دلیل او باید در بیمارستان بماند و مرخص شدنش هم به این بستگی دارد که وضعیتش پس از این جراحی چگونه پیش برود اما می‌توانم بگویم که شروع روند ریکاوری دیه‌گو خوب بوده است. واکنش او پس از عمل امیدوار کننده بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.