سلبریتی‌ها خواستار شمارش کامل آرا شدند

خشم و نگرانی شمار زیادی از شخصیت‌های هنری نسبت به اظهارات ترامپ

برخی از شخصیت‌های هنری تأکید دارند که تا آخرین برگ رأی باید شمارش شود.

شهروند آنلاین: پس از آنکه در شب رأی‌گیری پیروزی خود را در انتخابات اعلام کرد و خواستار توقف شمارش آرا شد، خشم و نگرانی شمار زیادی از شخصیت‌های هنری را برانگیخت. آنها تأکید دارند که تا آخرین برگ رأی باید شمارش شود.

پتون اوسوالت، هنرپیشه پنجاه‌ویک ساله آمریکایی با اشاره به اظهارات ترامپ در توییتر نوشت: «کاری که الان دارد می‌کند بالاتر از یک کار خطرناک است.»

چارلایز ترون، هنرپیشه و برنده جایزه اسکار، در توییتر نوشت: «دموکراسی ما مبتنی بر حق انتخاب و ایمان دینی است و اینکه یکایک آرا شمارش ‌شود.»

جاش گد، طنزپرداز می‌گوید که ترامپ ترس دارد؛ زیرا می‌داند که انتخابات را خواهد باخت: «اگر به خود این جسارت را بدهد که آرا را به سرقت ببرد، آن گاه به صورت توده‌‌وار به خیابان‌ها خواهیم ریخت.»

جیمز کوردون، مجری برنامه و طنزپرداز، می‌گوید تا آخرین برگ رأی باید شمارش شود. او در توییتر نوشت که نفسی تازه کنید «این قضیه مدتی طول خواهد کشید».

بت میدلر، هنرپیشه و خواننده، گفته است: «به ترامپ نباید این اجازه را داد که در همان شب انتخابات خود را پیروز انتخابات اعلام کند.»

کامن، خواننده رپ چهل‌وهشت ساله در توییتر نوشت: «اگر امروز کسی با نگرانی از خواب بیدار شد، بداند که تنها نیست.» او که از حامیان جو بایدن است با نگاه امیدوارانه به پیروزی دموکرات‌ها افزود که روزهای بهتری در پیش است.

کری واشنگتن هنرپیشه زن چهل‌وسه ساله در فیلم «جانگوی رهاشده از رنجیر» از فالوورهای خود در توییتر خواست تا پایان جریان با سماجت محکم بایستند و با هشدار گفت: «یکایک آرا باید شنیده و شمارش شود.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.