ریزش بیش از ۲میلیون تومانی قیمت سکه

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۲میلیون و ۸۵۰هزار تومان

 امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به بهای ۱۳میلیون تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با افت یک‌میلیون و ۷۰۰هزار تومانی به ۱۲میلیون و ۳۰۰هزار تومان کاهش یافت

شهروند آنلاین: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه پانزدهم آبان با ثبت ریزش دومیلیون و ۱۵۰هزار تومانی نسبت به روز گذشته، تا لحظه تنظیم این خبر به بهای ۱۲میلیون و ۸۵۰هزار تومان رسیده است.

 امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به بهای ۱۳میلیون تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با افت یک‌میلیون و ۷۰۰هزار تومانی به ۱۲میلیون و ۳۰۰هزار تومان کاهش یافت.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی با کاهش ۸۰۰هزار تومانی به هفت‌میلیون و ۲۰۰هزار تومان، ربع سکه با کاهش ۴۰۰هزار تومانی به پنج‌میلیون و ۱۰۰هزار تومان و سکه یک‌گرمی با افت ۲۵۰هزار تومانی به دومیلیون و ۷۰۰هزار تومان نرخ داشت. علاوه بر این، در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸عیار به مبلغ یک‌میلیون و ۲۱۸هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای پنج‌میلیون و ۲۷۵هزار تومان فروخته شد.این درحالی است که انس جهانی طلا امروز با رشد ۲۹دلاری نسبت به دیروز به قیمت یک‌هزار و ۹۱۷ دلار و ۱۸ سنت معامله شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.