عصر جمعه به وقت ایران بایدن اعلام پیروزی می‌کند

تدابیر امنیتی سرویس مخفی برای محافظت از جو بایدن

روزنامه واشنگتن‌‌پست گزارش داد که بایدن احتمالا صبح جمعه (به وقت محلی در آمریکا که معادل عصر جمعه به وقت ایران است) پیروزی خود را اعلام خواهد کرد.

شهروند آنلاین: روزنامه واشنگتن‌پست با بیان اینکه تدابیر امنیتی سرویس مخفی برای محافظت از جو بایدن، نامزد حزب دموکرات‌ها، افزایش یافته است گزارش داد که بایدن احتمالا صبح جمعه اعلام پیروزی خواهد کرد.

به گزارش فارس، به گفته دو منبع آگاه سرویس مخفی آمریکا که مأموریت محافظت از روسای جمهوری آمریکا را در اختیار دارد در ولمینگتون در دلاویر، محل سکونت بایدن، مستقر شده است و تدابیر امنیتی اطراف خانه بایدن را تشدید و نیروهای بیشتری به این منطقه اعزام کرده است.

پیش از این اداره هوانوردی آمریکا به دلیل تشدید تنش‌های پساانتخاباتی در آمریکا، در اطراف حریم هوایی محل سکونت جو بایدن منطقه پرواز ممنوع اعلام کرده بود.

یک منبع آگاه به روزنامه واشنگتن‌پست گفته است که جو بایدن که پیشتاز رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری آمریکاست صبح روز جمعه اعلام پیروزی خواهد کرد.

بایدن پیش از این دو بار با برگزاری نشست خبری از احتمال پیروزی خود خبر داده است اما تا کنون اعلام پیروزی نکرده است و گفته تمام آرا باید شمرده شود.

این در حالی است که ترامپ در روند شمارش آرا تشکیک کرده و شکایت‌هایی را در نحوه شمارش آرا و روند برگزاری انتخابات به دیوان عالی چند ایالت تسلیم کرده است.

شمارش آرا در ایالت‌های کلیدی ازجمله آریزونا، نوادا، پنسیلوانیا و جورجیا همچنان ادامه دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.