توقف پرسپولیس در گام اول با دست‌های اکبر

پرسپولیس لیگ بیستم را با تساوی بدون گل مقابل سایپا استارت زد

در روزی که شاگردان گل‌محمدی فرصت‌های زیادی برای رسیدن به گل داشتند، بازی نخست خود در لیگ بیستم را با تساوی بدون گل به پایان بردند.

بیستمین دوره لیگ‌برتر فوتبال ایران امروز در شرایطی استارت خورد که پرسپولیس به‌عنوان مدافع قهرمانی در ورزشگاه دستگردی میهمان سایپا بود. گل‌محمدی که چندی پیش همراه با سرخپوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، به خاطر جدایی چند بازیکن کلیدی تیمش و همچنین محرومیت آل‌کثیر در ابتدای فصل با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند، اما تیم تحت هدایت یحیی بازهم کار را هجومی آغاز کرد.

پرسپولیس هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی برای رسیدن به گل داشت، اما هم بی‌دقتی بازیکنان این تیم و هم درخشش فوق‌العاده اکبر منادی درون دروازه سایپا مانع از بازشدن دروازه نارنجی‌پوشان بود. در نهایت هم به‌عنوان مدافع قهرمانی بدون گل زده و با یک تساوی لیگ بیستم را آغاز کرد. اخراج کامیابی‌نیا در دقیقه 79 هم از اتفاقات جالب توجه این بازی بود.

در دیگر بازی امروز از هفته اول لیگ‌برتر، ذوب‌آهن که در نیمه اول از فولاد عقب افتاده بود، در سه‌دقیقه توانست با دو گل بازیکن خارجی خود یعنی دارکو بیدوف بازگشت فوق‌العاده‌ای را رقم بزند. تیم تحت هدایت رحمان رضایی این نتیجه را تا لحظات پایانی حفظ کرده بود، اما یک پنالتی مشکوک باعث شد تا بازی در دقیقه 90+7 با تساوی دو بر دو همراه شود و با همین نتیجه هم به پایان برسد.

در رویارویی دو تیم نه‌چندان پرستاره لیگ بیستم، آلومینیوم اراک که اولین تجربه لیگ‌برتری خود را تجربه می‌کند، در خانه مقابل نساجی مازندران سه بر صفر شکست خورد.

تراکتور دیگر مدعی لیگ‌برتر بود که در هفته نخست نتوانست از پس میهمان خود بربیاید. شاگردان منصوریان در غیاب مسعود شجاعی که با محرومیت مواجه شده، نتوانستند از پس نفت مسجدسلیمان بربیایند. این دیدار که تحت‌تأثیر بارش شدید باران و تگرگ در تبریز برگزار شد، با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.