انتقال ستاره گران‌قیمت ایران از آمریکا به چین

قرارداد سعید معروف با تیم بایک موتور چین بعد از 16 ماه بالاخره به مرحله اجرا درمی‌آید

کاپیتان تیم‌ملی والیبال ایران بعد از مدت‌ها دوری از مسابقات از آمریکا راهی چین می‌شود تا در ترکیب بایک موتور به میدان برود

مردادماه سال 98 بود که خبر عقد قرارداد سعید معروف با تیم بایک موتور چین منتشر شد و قرار بود از پاییز همان سال ستاره والیبال ایران در لیگ والیبال چین به میدان برود. این اتفاق در ابتدا با تصمیم فدراسیون والیبال چین و در راستای حمایت از تیم‌ملی این کشور به تعویق افتاد و سپس هم کرونا اجازه نداد معروف در شرق آسیا ماندنی شود.

معروف که به اعتقاد خیلی از کارشناسان یکی از برترین پاسورهای والیبال جهان به شمار می‌رود، به خاطر تعهدی که به باشگاه چینی داده، نتوانست به پیشنهادات دیگر خود پاسخ مثبت بدهد و در ماه‌های اخیر در حالت استندبای برای بازگشت به چین قرار داشت. بالاخره این اتفاق رخ داده و با گذشت 16 ماه از عقد قرارداد معروف با بایک موتور، پاسور تیم‌ملی ایران که در ماه‌های اخیر در آمریکا اقامت داشت، ویزای چین را گرفته است.

البته مغز متفکر والیبال ایران باید بعد از رسیدن به شانگهای حدود 20 روز در قرنطینه بماند و در صورت نداشتن علایم مربوط به ویروس کرونا می‌تواند در تمرینات بایک موتور شرکت کند و برای این تیم به میدان برود.

بدون شک بازی‌کردن معروف بعد از ماه‌ها خانه‌نشینی نه‌تنها اتفاق خوبی برای این ستاره والیبال ایران به شمار می‌رود، بلکه برای تیم‌ملی ایران هم در سال المپیک خبر خوبی به حساب می‌آید.

البته که باشگاه چینی هم به خاطر مبلغ قرارداد نسبتا قابل توجهی که باید به معروف پرداخت کند، کاملا پیگیر بود که بتواند از این بازیکن استفاده کند.

حالا فقط امیر غفور از میان ستاره‌های والیبال ایران باقی‌مانده که هنوز تیم ندارد و برخلاف فصل گذشته که در یکی از بهترین تیم‌های باشگاهی جهان به میدان می‌رفت، خانه‌نشین شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.