پایان باند گربه‌ای با ریاست یک زن

سه مرد و یک زن اعضای باند گربه‌ای بودند؛ باندی که در کنار سرقت لوازم خودرو به کمین خانه‌های خالی می‌نشستند و دست به دزدی‌های سریالی می‌زدند.

همه اعضای این گروه سرقت اعتیاد شدیدی به شیشه و هرویین دارند، متهمان در حالی که مواد مخدر استعمال می‌کردند از سوی پلیس پایتخت دستگیر شدند.

یکی از اعضای این باند گربه‌ای یک زن است. او وظیفه شناسایی خانه‌های خالی را  در شرق پایتخت داشت. این زن همچنین لوازم سرقتی را در خانه‌اش پنهان کرده بود.

گزارش یک سرقت

هفته پیش بود که مأموران کلانتری 174 قیام‌دشت در جریان سرقت خانه‌ای  قرار گرفتند؛ خانه‌ای که در خیابان بهشتی قرار داشت. سارقان در نبود صاحبخانه نقشه سرقت‌شان را اجرایی کرده و همه لوازم خانه را به جز گاوصندوق برده بودند. وقتی تیمی از مأموران کلانتری  قیام‌دشت به محل مورد نظر در خیابان بهشتی اعزام شدند، متوجه شدند در ساختمان کاملا سالم است و سارقان بدون هیچ مانعی وارد ساختمان شده‌اند. متهمان  لوازمی از جمله تلویزیون، جاروبرقی، دریل شارژی و دیگر لوازم خانه را  به سرقت برده بودند.

سارقان آشنا

مأموران با بررسی‌های بیشتر دریافتند که سارقان گاوصندوق داخل اتاق خواب را پیدا کرده، اما نتوانسته بودند آن را باز کنند.

مالباخته به مأموران حاضر در محل اعلام کرد که در این‌باره به مستأجر طبقه پایینی خود شک دارد، زیرا او هم به موادمخدر اعتیاد دارد و هم مجرد است.

مأموران بعد از اخذ دستور قضائی به واحد طبقه پایین رفتند و همان لحظه مشاهده کردند که متهم به همراه دو نفر دیگر در حال استعمال موادمخدر هستند که هر سه نفر دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

باند گربه‌ای

بعد از بازجویی‌های انجام‌شده از متهمان یکی از آنها اعلام کرد که در سرقت شرکت نداشته و دو دوست دیگر او این سرقت را انجام داده‌اند و مأموران بازجویی‌ها را از دو نفر دیگر انجام دادند که درنهایت مشخص شد دو نفر دیگر به همراه دو دوست دیگر خود یک باند را به عنوان «گربه» تشکیل داده‌اند.

پس از انجام بازجویی‌ها از متهمان، دو نفر دیگر از اعضای این باند هم که یک زن و مرد بودند، دستگیر شدند. متهمان اموال سرقتی را در خانه زن جوان پنهان کرده بودند که این اموال از سوی مأموران کشف و تحویل کلانتری داده شد.

200 سرقت در لیست دزدی‌های سارقان

سرقت لوازم خودرو در فهرست اصلی باند گربه بود. آنها خودروهای پارک‌شده در خیابان را شناسایی و در فرصتی مناسب نقشه سرقت‌شان را اجرایی می‌کردند. اما این باند به این سرقت‌های سریالی قانع نبودند و در کنار سرقت لوازم خودرو، سرقت از خانه‌های خالی هم به فهرست سرقت‌هایشان اضافه کرده بودند. اعضای این باند در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند و گفتند در مدت کوتاهی به 200 خودرو دستبرد زدند. آخرین سرقت متهمان در پاکدشت ورامین صورت گرفته بود که از سوی مأموران پلیس به دام افتادند. چهار متهمی که معتاد به ماده مخدر هرویین و شیشه هستند  و در کارنامه کیفری خود سابقه سیاهی ثبت کرده بودند. متهمان به همراه پرونده خود برای رسیدگی تکمیلی به پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.