روز شیرین مربیان استقلالی؛ بازگشت امید به اردوگاه آبی

در روز موفقیت مربیان استقلالی محمود فکری اولین برد خود را با آبی‌ها تجربه کرد

استقلال در اولین بازی از لیگ بیستم با هدایت محمود فکری دو بر صفر مس رفسنجان را شکست داد.

در روز دوم از هفته اول لیگ بیستم، استقلال که هنوز بازیکنان جدید خود را به دلیل بسته‌بودن پنجره‌های نقل و انتقالاتی در اختیار نداشت، برای اولین‌بار با هدایت محمود فکری به میدان رفت. مس رفسنجان تازه لیگ‌برتری‌شده در ورزشگاه آزادی میهمان هفته اول آبی‌ها بود که برای کسب حداقل امتیاز به تهران آمده بود.

با اینکه نیمه اول بازی بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم آبی‌ها هجومی‌تر وارد میدان شدند و توانستند دو گل به ثمر برسانند.

وریا غفوری، کاپیتان استقلال توانست روی یک حرکت کارشده گل اول استقلال را در لیگ بیستم به ثمر برساند. دقایقی بعد هم ارسلان مطهری روی پاس فوق‌العاده مهدی قائدی توانست گل دوم را وارد دروازه مس رفسنجان کند.

این نتیجه تا پایان بازی روی اسکوربورد ورزشگاه باقی ماند تا آبی‌ها موفق به کسب اولین سه امتیاز این فصل شوند؛ در حالی که پرسپولیس دیروز متوقف شده بود.

در دیگر بازی‌های امروز هم مربیان استقلالی موفق بودند. امیر قلعه‌نویی که با گل‌گهر سیرجان در لیگ بیستم حاضر شده، توانست برابر تیم سابق خود یعنی سپاهان با حساب سه بر یک به برتری برسد. محرم نویدکیا که اولین تجربه سرمربیگری‌اش را با زردپوشان اصفهانی سپری می‌کند، نتوانست با امتیاز از سیرجان به اصفهان بازگردد.

همچنین مهدی رحمتی هم که سرمربیگری شهرخودرو را بر عهده گرفته، در هفته اول همه را سورپرایز کرد و توانست همراه با تیمش 3 بر صفر ماشین‌سازی تبریز را شکست دهد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.