لیست عجیب تیم‌ملی در غیاب ستارگان پرتعداد!

بازیکنانی همچون آزمون، طارمی، جهانبخش، بیرانوند و... در لیست جدید اسکوچیچ جایی ندارند

با اعلام لیست جدید تیم ملی هواداران فوتبال حتی از بار قبلی هم بیشتر سورپرایز شدند؛ چون اسکوچیچ خیلی از ستاره‌ها را دعوت نکرده است.

تیم‌ملی فوتبال ایران باید تا چند روز دیگر در یک بازی تدارکاتی به مصاف بوسنی برود؛ دیداری که باعث تعطیلی موقت لیگ برتر بعد از هفته اول خواهد شد. دراگان اسکوچیچ بعد از پایان بازی‌های امروز لیگ لیست تیم ملی را اعلام کرده که حتی بیشتر از لیست اولیه او هواداران فوتبال را سورپرایز کرده است.

 

دروازه‌بانان: محمدرشید مظاهری، امیر عابدزاده و پیام نیازمند

مدافعان: میلاد محمدی، عارف غلامی، صادق محرمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، مجتبی نجاریان، مرتضی پورعلی‌گنجی و سید مجید حسینی

هافبک‌ها: احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، اکبر ایمانی، علی قلی‌زاده، وحید امیری، احمد نوراللهی، امید نورافکن و سیامک نعمتی

مهاجمان: کریم انصاری‌فرد، مهدی قایدی، کاوه رضایی و ساسان انصاری

 

اینها نفراتی هستند که برای بازی با بوسنی از سوی اسکوچیچ دعوت شدند؛ اما غیبت خیلی از ستاره‌ها علامت سوال‌های زیادی را در ذهن هواداران فوتبال به وجود آورده است. غیبت لژیونرهایی همچون سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، علی کریمی و رامین رضاییان باعث تعجب همگان شده؛ در حالی که نام چند لژیونر در این لیست دیده می‌شود.

البته اسکوچیچ مصاحبه کرده و در این باره گفته: «سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، علی کریمی و محمد محبی ازجمله نفراتی بودند که قصد داشتیم در این اردو از حضور آنها استفاده کنیم اما به دلایل مختلف این موضوع رخ نداد.»

مشخص نیست دلایلی که سرمربی تیم‌ملی از آنها صحبت کرده، چیست. از سوی دیگر غیبت چند بازیکن باکیفیت و سرشناس داخلی هم باعث تعجب هواداران شده است. حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس که این روزها آمادگی بالایی دارد، جایی در لیست اسکوچیچ و همچنین وریا غفوری که اتفاقا امروز در ترکیب استقلال درخشید و گلزنی کرد، جایی در لیست دوم سرمربی کروات نداشته است.

به هر حال باید دید چه زمانی تغییرات در لیست اسکوچیچ به حداقل می‌رسد و او می‌تواند به ترکیب ایده‌آل خود برای تیم‌ملی ایران برسد.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.