بازیکنان تیم‌ملی ایتالیا در لیگ ایران!

تیم تازه لیگ‌برتری شده آلومینیوم اراک در هفته اول با پیراهن تیم ملی ایتالیا به میدان رفت

در اتفاقی نادر و عجیب بازیکنان تیم آلومینیوم اراک در بازی هفته اول پیراهن تیم‌ملی ایتالیا را برتن کردند.

آلومینیوم اراک، تیم تازه لیگ‌برتری‌شده حاضر در لیگ بیستم که هفته اول نتیجه را سه بر صفر به نساجی مازندران واگذار کرد، در همین ابتدای مسابقات دچار حاشیه‌های عجیبی شده است. رسول خطیبی که خودش این تیم را از لیگ دسته اول به لیگ‌برتر آورده، با مدیرعامل جدید باشگاه به مشکلات جدی برخورده و بعد از اولین باخت تصمیم به استعفا گرفته است.

در این میان اما یک اتفاق عجیب رخ داده است. وقتی آلومینیوم اراک در بازی اول مقابل نساجی به میدان رفت، رسانه‌ها از تشابه پیراهن این تیم با کیت سوم تیم‌ملی ایتالیا خبر دادند و آن را عجیب دانستند.

یک روز بعد اما خطیبی، سرمربی آلومینیوم اراک این راز بزرگی را در این رابطه افشا کرد و گفت: «نیم‌ساعت قبل از بازی پیراهن‌ها را آوردند. حتی عوامل تیم هم نمی‌دانستند قرار است چه لباسی را بپوشیم. خود مدیرعامل در تهران پیراهن تیم ایتالیا را از فروشگاه پوما خریده بود. پیراهن ایتالیا را آوردند و آرم آلومینیوم اراک را روی پرچم ایتالیا زدند! یک بازیکن شورتش کوچک بود و دیگری پیراهنش گشاد بود. این مسائل را برای اولین‌بار من می‌دیدیم. مسابقات ما زیرنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود و اگر متوجه این قضیه بشوند، برای فوتبال ایران و باشگاه آلومینیوم اراک تبعات دارد.»

جالب اینکه تا دقایقی قبل از بازی بازیکنان تیم آلومینیوم اراک به دنبال پیراهن‌هایی با شماره خودشان می گشتند. شنیده می‌شود یکی از بازیکنان تیم که شماره 68 برای او درنظر گرفته شده است، طی بازی به زمین آمده، ولی چون پیراهنی با شماره 68 در دسترس نبوده، شماره 13 را مقابل نساجی مازندران برتن کرده است!

مسأله عجیب‌تر اینجاست که اصلا آلومینیوم اراک تاکنون با پیراهن سبز به میدان نرفته و مشخص نیست هدف از خرید چنین لباس‌هایی برای بازی نخست در لیگ بیستم چه بوده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.