رونمایی از بلک لیست جدید تیم‌ملی!

به نظر می‌رسد برخی از بازیکنان در همین ابتدا در لیست سیاه اسکوچیچ قرار گرفته‌اند

تصمیمات اخیر سرمربی تیم‌ملی نشان می‌دهد او اعتقادی به برخی از بازیکنان محبوب و شناخته‌شده ندارد.

دیروز لیست تیم‌ملی فوتبال اعلام شد و غیبت برخی از ستاره‌ها تعجب بعضی را به همراه داشت. با این حال دراگان اسکوچیچ اعلام کرد قصد دعوت از بازیکنانی همچون سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، علی کریمی و محمد محبی را داشته که به دلایل مختلف این امکان فراهم نشده است.

اگر در همین ماجرا چرایی عدم دعوت از این بازیکنان در بازی‌های تدارکاتی مهم چون رویارویی با بوسنی هم سوال‌های زیادی نهفته است. اما چیزی که مشخص است، برخی از بازیکنان محبوب و شناخته‌شده فوتبال ایران جایی در تفکرات سرمربی تیم‌ملی ندارند.

به نظر می‌رسد برخلاف کی‌روش که بعد از مدتی برای خودش بلک لیستی را به وجود آورد و تابلوی ورود ممنوع را مقابل بازیکنانی همچون رحمتی و عقیلی گرفت، اسکوچیچ در همین ابتدا بلک لیستی را برای خودش ترتیب داده است.

عدم دعوت از رامین رضاییان و وریا غفوری در پست دفاع راست از عجیب‌ترین اتفاقات دو لیست اخیر اسکوچیچ به شمار می‌رود. جالب است بدانید حتی امروز وقتی مجتبی نجاریان، بازیکن فولاد که به تیم‌ملی دعوت شده بود، با تست مثبت کرونای خود مواجه شد، بازهم اسکوچیچ غفوری و رضاییان را در لیست خود قرار نداد و از مهدی شیری، مدافع راست پرسپولیس دعوت کرد!

این انتخاب بار دیگر همه را شوکه کرد و نشان داد که اسکوچیچ به هر دلیلی قصد دعوت از رضاییان و غفوری که در سال‌های اخیر دفاع راست تیم‌ملی را در سلطه خود می‌دیدند، ندارد. البته هم رضاییان در یکی از بهترین تیم‌های قطر وضعیت خوبی دارد و هم وریا غفوری در بازی اول استقلال نشان داد که آماده است.

از سوی دیگر، می‌توان به دعوت‌نشدن حامد لک هم اشاره کرد؛ درحالی که او مدت‌هاست دروازه‌اش در جریان بازی باز نشده، اما رشید مظاهری که مدت‌هاست از بازی به دور بوده، دعوت می‌شود.

اشکان دژاگه و مسعود شجاعی، دو هافبک باتجربه تیم‌ملی هم از دیگر بازیکنانی هستند که به نظر می‌رسد در لیست سیاه سرمربی کروات قرار گرفته‌اند و جایی در تفکرات او ندارند.

به این لیست شاید باید سامان قدوس را هم اضافه کنیم؛ لژیونر ایرانی که با ردکردن دعوت تیم‌ملی سوئد، پوشیدن پیراهن تیم‌ملی ایران را انتخاب کرد. او این روزها در لیگ دسته یک انگلیس به میدان می‌رود.

باید دید کدام‌یک از این بازیکنان شناخته‌شده، در ادامه می‌توانند دل سرمربی تیم‌ملی را به دست بیاورند و جایی در لیست تیم ملی داشته باشند. البته که فشارها هم به خاطر عدم دعوت چنین بازیکنانی قطعا روی اسکوچیچ بیشتر و بیشتر خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.