آقازاده و نقی معمولی در قرنطینه!

هر روز در سینمای ایران بر شمار مبتلایان به کرونا افزوده می‌شود!

خبر ابتلای هنرمندان سینمای ایران به کرونا روزانه شده است. البته بسیاری هم عقیده دارند که بعضی از این اخبار ساختگی هستند.

شهروند آنلاین: جولان کرونا در میان هنرمندان سینما و تئاتر به خوبی نشان می‌دهد که ویروس کرونا از آنچه فکر می‌کنیم، بسیار یار بسیار نزدیک‌تر است و می‌تواند در یک چشم به هم‌زدن هرکسی را کرونایی کند.

بیماری نقی معمولی

در شرایطی که آمار و ارقام مبتلایان و مرگ‌ومیرهای کرونایی به شکل ترسناکی بالا رفته؛ تا این لحظه جدیدترین هنرمندانی که به کرونا مبتلا شده‌اند، محسن تنابنده و همسرش هستند که گفته می‌شود تست‌شان مثبت شده و به قرنطینه رفته‌اند.

تنابنده که بیشتر با شخصیت نقی سریال پایتخت در بین مردم شناخته می‌شود، ظاهرا سر صحنه فیلمبرداری فیلم سینمایی «روزی روزگاری آبادان» که حمید آذرنگ آن را کارگردانی می‌کند، به کرونا مبتلا شده است.

محسن تنابنده و همسرش البته در بیمارستان‌ مورد پذیرش قرار نگرفته‌اند و هم‌اکنون در منزل تحت درمان هستند.

آقازاده مبتلا

البته تنابنده و همسرش تنها نیستند و در روزهای اخیر متأسفانه تعداد بازیگران و در کل سینماگرانی که به کرونا مبتلا می‌شوند، روند صعودی داشته، تا جایی که گفته می‌شود سینا مهراد هم در روزهای اخیر به کرونا مبتلا شده است.

سینا مهراد که این روز‌ها سریال نمایش خانگی «آقازاده» را در پخش دارد، به گفته دوستانش این روزها در قرنطینه کامل است و قصد ندارد به بیمارستان برود.

تنها اتفاق مثبت

دنیا مدنی، بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی او را در سریال زمین گرم سعید نعمت‌الله دیده‌ایم، دیگر بازیگری است که در هفته‌های اخیر از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر داده است.

دنیا مدنی در پست اینستاگرام خود با لحنی شوخ خبر ابتلای خود را اعلام کرد و گفت: «تنها چیز مثبت این روزهام جواب کرونام بود. لعنت».

ستارگان مبتلا

پیش از این اخباری درباره ابتلای نوید محمدزاده، محمدرضا گلزار، ستاره اسکندری، بهمن فرمان‌آرا، و شماری دیگر از سینماگران هم به کرونا منتشر شده بود.

در این میان واکنش فرمان‌آرا به این قضیه بامزه‌تر بود که نوشته بود «پوز کرونا را خواهد زد».

زنده‌یاد خسرو سینایی، اکبر عالمی و کریم اکبری مبارکه سرشناس‌ترین سینماگرانی هستند که تاکنون کرونا از جامعه سینما و تلویزیون گرفته است.

مهران رجبی، لیلا بلوکات، یکتا ناصر، بهاره رهنما، نرگس محمدی، علی اوجی، بهنوش بختیاری، بهروز بقایی، اتابک نادری، امیر کاظمی، فقیهه سلطانی، شهره سلطانی و بسیاری دیگر از دیگر هنرمندانی هستند که در چند ماهی که از جولان کرونا در ایران می‌گذرد، به این بیماری مبتلا شده‌اند.

بهانه‌

گفتنی است که به عقیده بسیاری از رسانه‌ها برخی از بازیگران از ترس حضور در سر صحنه فیلم‌ها و سریال‌هایی که این روزها تبدیل به کانون اصلی انتقال بیماری در فضای هنری شده‌اند، با شایع‌کردن خبر ابتلای خود به ویروس کرونا از عمل به قرارداد و حضور در جلسات فیلمبرداری خودداری می‌کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.