آخر هفته بارانی در انتظار تهران

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با «شهروند» عنوان کرد

کارشناس سازمان هواشناسی تأکید کرد که از امروز هوای تهران ابری است و سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در تهران بارندگی خواهیم داشت.

شهروند آنلاین: در خصوص وضعیت جوی کشور در روزهای آینده گفت: «امروز استان‌های غربی کشور شاهد بارندگی هستند و  آخر هفته بارانی در انتظار تهران است،  از فردا در بیشتر ارتفاعات غربی کشور شاهد بارش برف خواهیم بود اما بارندگی‌ها در استان‌های شمالی کشور و دامنه جنوبی البرز همچنان ادامه دارد.»

او توضیح داد که از چهارشنبه سامانه بارش‌زایی از غرب کشور وارد می‌شود و تقریبا به کل کشور می‌رسد و سبب می‌شود به جز جنوب و جنوب‌غرب کشور بیشتر مناطق کشور بارندگی داشته باشند.»

گودرزی ادامه داد: «پنجشنبه بارش‌ها در نیمه شمالی کشور کمتر و روز جمعه وارد جنوب کشور می‌شود و تا پایان هفته این بارش‌ها ادامه دارد.»

کارشناس سازمان هواشناسی توصیه کرد که رانندگان در این روزهای بارانی از تردد در جاده‌های لغزنده خودداری کنند و وسایل ایمنی را به همراه خود داشته باشند.

گودرزی خاطرنشان کرد که امروز هوای تهران ابری است و سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه بارندگی در تهران خواهیم داشت، آخر هفته بارانی در انتظار تهران است.

او تأکید کرد: «به لحاظ دمایی در بیشتر مناطق کشور کاهش دما را انتظار داریم و همچنین دمای هوای تهران برای روز‌های آینده سرد و دمای هوای امروز تهران حداکثر ۲۱ درجه است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.