موجودی حساب فینالیست آسیا؛ کمتر از 8میلیون!

مدیرعامل جدید پرسپولیس به خاطر خالی‌بودن حساب باشگاه دچار دردسر شده است

پرسپولیس در فاصله 40روز تا برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در حساب خود کمتر از 8میلیون موجودی دارد.

بدهی سنگین به برانکو آن هم درشرایطی که قیمت ارز نسبت به زمان حضور این مربی چندبرابر شده بود، باعث شد تا باشگاه پرسپولیس در ماه‌های اخیر دچار دردسر شود. به هرحال این بدهی چند روز قبل پرداخت شد تا دیگر خطری سرخپوشان را تهدید نکند، اما مدیرعامل جدید این باشگاه بعد از ورود متوجه شده حساب باشگاه کاملا خالی است!

به گفته یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس، موجودی حساب این باشگاه درحال حاضر کمتر از 8میلیون تومان است و به این زودی‌ها هم قرار نیست که پولی از طرف کارگزار پرسپولیس پرداخت شود. طبق جدول تعهد کارگزار، آنها قرار است سی‌ام آذر ۵میلیارد تومان، سی‌ام بهمن ٧میلیارد تومان و بیست‌وپنجم اسفند ٨میلیارد و ۵٠٠میلیون تومان به پرسپولیس پرداخت کنند.

در 40روز آینده که پرسپولیس بازی‌های حساسی در لیگ خواهد داشت و در نهایت بیست‌ونهم آذرماه باید فینال لیگ قهرمانان آسیا را برای رسیدن به قهرمانی در قاره کهن برگزار کند، مشخص نیست این باشگاه هزینه‌های جاری خود را هم چطور می‌خواهد تأمین کند؛ چون همه سهم باشگاه از تبلیغات به پای کارگزار نوشته شده و راه‌های درآمدی دیگر بسیار محدود است.

از سوی دیگر، بازیکنان پرسپولیس هم از نحوه پرداختی باشگاه چندان رضایت ندارند و یحیی گل‌محمدی این موضوع را به گوش باشگاه رسانده است. سمیعی، مدیرعامل پرسپولیس که یکی از اهداف خود را حل مشکلات مالی این باشگاه عنوان کرده بود، نزدیک به ۶میلیارد تومان برای پرداخت قسط اول قرارداد فصل جاری برخی بازیکنان خود نیاز دارد، اما فعلا که حتی باشگاه در هزینه‌های جاری خود هم مانده است.

گفته می‌شود سمیعی از گل‌محمدی خواسته تا تمرکز بازیکنان را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا حفظ کند و او نیز تلاش خود را برای تزریق پول به باشگاه خواهد کرد تا سرخپوشان بدون مشکل سراغ جام قهرمانی در آسیا بروند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.