توصیه سرمربی تیم‌ملی به مردم جهان: بیایید ایران!

سرمربی کروات تیم‌ملی فوتبال ایران اعلام کرده هر فردی باید حداقل یک‌بار حضور در ایران را تجربه کند

دراگان اسکوچیچ در آستانه دیدار تیم‌ملی ایران با بوسنی با یکی از رسانه‌های این کشور مصاحبه کرده و صحبت‌های جالبی را بر زبان آورده است.

سرمربی تیم‌ملی در گفت‌وگو با سایت «اسپورت» کشور بوسنی در فاصله چند روز تا دیدار دوستانه با تیم‌ملی این کشور بیان کرد: «ایران کشوری بسیار میهمان‌نواز در جهان است. من این حرف را به این خاطر نمی‌زنم که سرمربی تیم‌ملی این کشور هستم، بلکه واقعا این‌طور است. هر فردی که تنها یک روز حضور در ایران را تجربه کند، بدون شک همین را به شما خواهد گفت. تیم‌ملی ایران در کنار تیم‌ملی ژاپن بهترین تیم‌های آسیا هستند. این ادعای من را رده‌بندی فیفا تأیید می‌کند. فوتبال ایران هر سال پیشرفت می‌کند و باعث افتخارم است که هدایت این تیم را برعهده دارم.»

او درباره مدرسه فوتبال رییکا کرواسی که خودش در آنجا بوده است، تأکید کرد: «از چندین دهه گذشته باشگاه رییکا مدرسه فوتبال مشهوری داشته است. جام قهرمانی «Kvarnerska rivijera» یکی از مشهورترین جام‌های اروپاست. من هم پرورش‌یافته مدرسه فوتبال رییکا هستم. در کنار بازیکنان مشهوری بازی کردم، در زمان شیبر بازی کردم. وقتی پنالتی به من می‌دادند، دقیق می‌زدم. رییکا در آن زمان بازیکنان خوب زیادی داشت. من از دامیر دسنیکا خیلی خوشم می‌آمد و بازیکنی در سطح جهانی بود.»

سرمربی کروات درباره تجربه‌اش در رویارویی با تیم‌ملی بوسنی یا باشگاه‌های این کشور به عنوان بازیکن یا مربی تأکید کرد: «بازی‌های زیلیکو، سراییفو و بوراک را به یاد دارم. من در زینتشا در مسابقات سیلیک بازی کردم. ورزشگاه زیبایی در زینتشا وجود داشت. همچنین دیگر ورزشگاه‌های کشور بوسنی زیبا بودند. بازی جام سلوبودا را یادم می‌آید. بعد از پیروزی در بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر در بازی برگشت هم پیروز شدیم و درنهایت در مجموع با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسیدیم. من در آن زمان در شهر سراییوو بازی بسکتبال تیم‌ملی بوسنی را تماشا کردم و در آنجا کباب خوردم.»

اسکوچیچ درباره تیم‌ملی بوسنی پیش از این دیدار افزود: «در ابتدا از فدراسیون فوتبال بوسنی به خاطر تدارک این بازی تشکرمی‌کنم. نیاز به صحبت درباره ادین ژکو و میرالم پیانیچ نیست، چون بازیکنانی جهانی هستند. همیشه تیم‌ملی بوسنی بازیکنانی در تراز اول داشت. آرزو می‌کنم تیم‌ملی بوسنی در تمام بازی‌های پیش‌رو به جز مقابل ایران پیروز شوند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.