تغییر اولویت ارزی شکر از گروه «۱» به گروه «۲»

واگذاری قیمت‌گذاری شکر به تولیدکنندگان

امروز ستاد تنظیم بازار در جدیدترین مصوبه اخیر خود اعلام کرد که با توجه به تغییر اولویت ارزی شکر از گروه «۱» به گروه «۲» مقرر شده قیمت‌گذاری شکر تولید داخل به وسیله انجمن ذی‌ربط و براساس ضوابط قیمت‌گذاری سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان صورت گیرد.

شهروند آنلاین: بر اساس مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار با توجه به تغییر اولویت ارزی شکر از گروه «۱» به «۲» قیمت‌گذاری شکر تولید داخل به وسیله انجمن ذی‌ربط و براساس ضوابط قیمت‌گذاری سازمان حمایت صورت می‌گیرد.

 در بهمن ماه پارسال ارز ۴۲۰۰ تومانی شکر حذف شد و این محصول از گروه «1» به گروه «2» کالایی رفت. بر این اساس ارز مورد نیاز برای واردات شکر از ارز رسمی ۴۲۰۰ تومانی به ارز نیمایی تغییر کرد.

امروز ستاد تنظیم بازار در جدیدترین مصوبه اخیر خود در این زمینه اعلام کرد که با توجه به تغییر اولویت ارزی شکر از گروه «۱» به گروه «۲» مقرر شده قیمت‌گذاری شکر تولید داخل به وسیله انجمن ذی‌ربط و براساس ضوابط قیمت‌گذاری سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان صورت گیرد.

همچنین در این مصوبه آمده است که بابت هر کیلوگرم شکر صنف و صنعت مبلغ ۵هزار ریال مطالبات کارخانه‌ها از دولت بر اساس کنترل و محاسبات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تسویه می‌شود و واحدهای تولیدی و عوامل توزیع شکر ملزم هستند که اطلاعات مربوط به فروش خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه ۱۲۴ ثبت کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.