دعوت به صرف دسر در کنسرت بعد از ناهار!

مجوز ‎کنسرت‌های عصرگاهی در تهران صادر شد

الزامی‌شدن تعطیلی مشاغل در ساعت 18 بعدازظهر با مقاومت و مخالفت سینمادارها مواجه شده اما سالن‌دارها واکنشی به برگزاری کنسرت‌های عصرگاهی نشان نداده‌اند.

شهروند آنلاین: به دنبال اعلام محدودیت‌های جدید اجتماعی برای مقابله با کرونا که تعطیلی مشاغل را تا ساعت 18 الزامی کرده است، گفته می‌شود که وزارت ارشاد مجوز ‎#کنسرت‌های_عصرگاهی را در ‎#تهران صادر کرده است.

بعد از الزامی‌شدن تعطیلی مشاغل در ساعت 18 بعدازظهر که با مقاومت و مخالفت سینمادارها مواجه شده، حالا خبر می‌رسد که دفتر موسیقی وزارت ارشاد مشکلی با صدور مجوز کنسرت‌های عصرگاهی ندارد و مجوز آن در تهران صادر شده است!

ساعاتی پیش اعلام شد که دفتر موسیقی وزارت ارشاد در تماس با سالن‌دارها اعلام کرده که آنها مجاز به دریافت نامه‌های تقاضای اجرای زنده در تهران هستند. طبق شرایط جدید، اجراها تا ساعت ۱۸ باید به اتمام برسند و رعایت کامل پروتکل‌ها نیز اجباری است!

الزام به تعطیلی زودهنگام سالن‌ها البته با مخالفت سینمادارها مواجه شده که معتقدند تقریبا تمامی فروش سینماها مربوط به سانس‌های بین ساعت 19 تا 23 است و تعطیلی سالن‌ها در ساعت 18 عملا بازگشایی سینماها را بلاموضوع جلوه می‌دهد.

سالن‌دارها البته تاکنون در مقابل صدور مجوز برای کنسرت‌های عصرگاهی واکنشی نشان نداده‌اند. با اینکه در همین ساعات آغازین اعلام این خبر شاهد شوخی‌ها و کنایه‌های زیادی درباره این موضوع در فضای مجازی بوده‌ایم که بیشتر با ساعت پایان برنامه‌ها مشکل دارند و بر این باورند که پایان کنسرت در ساعت 18 به معنای آغاز آن در ساعت 15 است که شوخی به نظر می‌رسد!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.