ملانیا به شایعات درباره خود و دونالد ترامپ دامن زد

بانوی اول آمریکا دست در دست سربازی و با فاصله از رئیس‌جمهوری در مراسم روز کهنه‌سربازان حضور یافت

در مراسم روز کهنه‌سربازان در آرلینگتون، ملانیا ترامپ دست در دست سربازی حرکت کرد و جدا از رئیس‌جمهوری ایستاد تا به شایعات درباره خود و دونالد ترامپ دامن بزند.

شهروندآنلاین: در مراسم ملی «روز کهنه‌سربازان» چهارشنبه در آرلینگتون، بانوی اول آمریکا را سربازی ماسک‌پوش با چتری در دست همراهی می‌کرد. ملانیا ترامپ در این مراسم دست در دست سربازی حرکت کرد و جدا از رئیس‌جمهوری ایستاد تا به شایعه جدایی درباره خود و دونالد ترامپ قوت ببخشد.

نه ملانیای پنجاه ساله، نه رئیس‌جمهوری هفتادوچهار ساله، هیچ کدام در این مراسم ماسک نپوشیده بودند، اما ایوانکا، دختر ترامپ، ماسک به صورت داشت.

در مراسم قبلی روز کهنه‌سربازان ملانیا در کنار دونالد ترامپ دیده می‌شد.

در مراسم روز کهنه‌سربازان ملانیا را سربازی همراهی می‌کند

اوماروسا منیگولت نیومن، یکی از دستیاران سابق ترامپ، شایعه‌ای پخش کرده است مبنی بر اینکه ازدواج این زوج زمانی که دوره آنها در کاخ سفید در ژانویه تمام شود، به طلاق ختم خواهد شد.

او ادعا کرده است: «ملانیا ثانیه‌شماری می‌کند تا مسئولیت شغلی ترامپ تمام شود و او بتواند طلاق بگیرد. اگر ملانیا سعی می‌کرد تحقیر نهایی را انجام دهد و در حالی که ترامپ بر سر کار است، او را ترک می‌کرد، ترامپ راهی برای مجازات او می‌یافت.»

با این حال، به نظر می‌رسید ملانیا روز یکشنبه با صحبت در مورد آرای «غیرقانونی» در توییتر -اشاره به ادعاهای بی‌اساس رئیس‌جمهوری در مورد تقلب در انتخابات- از شوهرش حمایت کرد.

کسانی که از نزدیک این زوج را در پایان مناظره ماه گذشته کاندیداهای ریاست‌جمهوری آمریکا دیده بودند، متوجه شدند در حالی که آنان از صحنه خارج می‌شدند، ملانیا به تندی دست همسرش را رها کرد.

مناظره ماه گذشته کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا

این زوج سال گذشته هنگام حضور در مراسم روز کهنه‌سربازان در نیویورک، که پیش از شیوع ویروس کرونا و با رژه در شهر برگزار شد، کنار هم بودند.

اخیرا به دلیل نپوشیدن ماسک هنگام حضور در میان تماشاگران در نخستین مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری در کلیولند، انتقاداتی به خانواده ترامپ وارد شد.

 یکی از دستیاران سابق ترامپ ادعا کرده است: «ملانیا ثانیه‌شماری می‌کند تا با پایان کار ترامپ از او جدا شود. اگر ملانیا سعی می‌کرد تحقیر نهایی را انجام دهد و در حالی که ترامپ بر سر کار است، او را ترک می‌کرد، ترامپ راهی برای مجازات او می‌یافت.»

ملانیا پیش از ماه آوریل از مردم خواسته بود ماسک بزنند، مدت‌ها قبل از اینکه دونالد ترامپ برای نخستین‌بار در حالی که ماسک به‌ صورت دارد، تصویر شود.

نه ملانیا و نه دونالد در این مراسم غم‌انگیز در روزی بارانی و دلگیر در واشنگتن اظهارات عمومی نداشتند؛ گر چه ملانیا در توییتر خود به سربازان کشور ادای احترام کرد.

بانوی اول سه روز قبل در توییتر اعلام کرده بود که «مردم آمریکا سزاوار انتخابات عادلانه هستند… هر رأی قانونی و غیرقانونی باید شمارش شود.»

منبع: دیلی میل

برای خواندن مطلب اصلی اینجا کلیک کنید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.