این‌بار برادر همسر فغانی را کنار گذاشتند!

بعد از بازگشت علیرضا فغانی به لیست بین‌المللی داوران نام برادر همسرش از لیست خط خورد!

مسئولان کمیته داوران انگار قصد دارند هرطورشده، برای علیرضا فغانی دردسر درست کنند؛ بعد از آنکه با فشارهای ایجادشده این داور برجسته به لیست داوران بین‌المللی ایران برگشت، حالا فدراسیون نام برادر همسرش را از لیست خط زده است!

بعد از آنکه با فشارهای رسانه‌ای و هجمه‌های مردمی نام علیرضا فغانی به لیست الیت داوری ایران برگشت، مسئولان فدراسیون در اقدامی عجیب نام امیر عرب براقی را از این لیست خط زدند. عرب براقی که نسبت فامیلی با فغانی دارد و برادر همسرش است، حالا گلایه‌های تندی در این‌باره دارد.

این داور 28ساله که از یک‌سال پیش به لیست داوران بین‌المللی ایران اضافه شده بود، در این خصوص می‌گوید: «آقایان در کمیته داوران فدراسیون سر دشمنی با علیرضا فغانی او را از لیست بین‌المللی خط زدند و به جای او، علی اصغر مومنی که 34ساله است و طبق قوانین AFC افراد بالای 35سال نمی‌توانند وارد لیست الیت شوند، آخرین شانس خود را برای حضور در این لیست امتحان کرد و وارد لیست شد. واضح است که این اتفاق به خاطر دشمنی با فغانی و خصومت‌های شخصی رخ داد.»

او صحبت‌هایش را این‌طور ادامه می‌دهد: «آقای اصفهانیان زمانی که نام فغانی را از لیست الیت ایران خط زد، شهامت اعلام این لیست در سایت فدراسیون فوتبال را نداشت و آن را رسانه‌ای نکرد تا شرایط را بسنجد. بعدا با فشار رسانه‌ها و هجمه‌های مردم اما او مجبور شد تا فغانی را برگرداند. البته خصومت‌های آقایان به اینجا ختم نشد. وقتی دیدند نمی‌توانند علیرضا فغانی را حذف کنند، به خاطر دشمنی با او من که نسبت فامیلی با این داور برجسته دارم و برادر همسرش هستم را قربانی کردند و از لیست کنار گذاشتند.»

عرب براقی در بخش دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: «من ترسی از کسی ندارم. فقط به مردم نشان بدهند که موضوع چه چیزی بوده است؟ من از همه جهات نسبت به آقای مومنی شرایط بهتر و نمرات بالاتری داشتم. سابقه‌ام هم مشخص است. چرا باید نام من از لیست دربیاید؟ این انتخاب فنی نیست، مگر اینکه اتفاقات دیگری وسط باشد. شخصا فکر نمی‌کردم پای من را به این ماجرا باز کنند. دیروز کلاس‌های آنلاین ای‌اف‌سی را شرکت کردم و یک ساعت خوابیدم و دیدم دوستان ماجرای فغانی را این‌طور تلافی کردند.»

این داور جوان و برجسته در پایان از  نهادهای نظارتی خواست به این ماجرا ورود کنند: «من تا این سن که 28ساله هستم، از پول بیت‌المال و انقلاب و نظام رشد کردم. فکر نمی‌کنم فدراسیون فوتبال که این همه پیگیری کرده تا به اینجا برسم، موضوع را پیگیری نکند. از آقای نبی و بهاروند می‌خواهم موضوع را رسیدگی کنند و ببینند ماجرا چیست. از نهادهای ذیربط و امنیتی می‌خواهم ورود کنند و ببینند ملاک آقایان برای انجام این کارها چه بوده است. با استعلام‌های ساده می‌شود در این خصوص پرس‌وجو کرد و همه چیز روشن شود.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.