استقلالی‌ها لباس زمستانی ندارند!

پرویز مظلومی سرپرست استقلال گفته لباس‌های گرم استقلال باید از خارج از کشور بیاید

اعضای تیم استقلال هنوز لباس گرم و زمستانی ندارند و همین موضوع در سرمای تهران آنها را دچار مشکل کرده است.

با سردشدن هوای تهران، اکثر تیم‌های فوتبال نیز تمرینات خود را در حال‌وهوای زمستانی برگزار می‌کنند. در این شرایط اما استقلالی‌ها با یک مشکل بزرگ مواجه‌اند. با تغییر اسپانسر تولید البسه استقلال، شرکت تازه‌کار هنوز به آبی‌ها لباس گرم نداده است.

از این‌رو بازیکنان استقلال با لباس‌های مختلف زمستانی در تمرینات حاضر می‌شوند و تمرینات خود را انجام می‌دهند. از آنجایی که تیم‌ها باید یکدست لباس بپوشند، اینکه بازیکنان هرکدام با لباس‌های دلخواه تمرین کنند، در شأن تیم بزرگی مثل استقلال نیست و این موضوع حواشی زیادی ایجاد کرده است.

البته پرویز مظلومی، سرپرست استقلال می‌گوید که این مسأله به زودی حل می‌شود. مظلومی در این خصوص بیان کرد: « پس از فسخ قرارداد شرکت تولیدکننده لباس‌های قبلی استقلال، اوایل دچار مشکلاتی بودیم اما با انتخاب اسپانسر جدید این مشکل حل شد و توانستیم طبق همکاری شرکت جدید قبل از دیدار با مس‌رفسنجان موضوع را حل کنیم.»

او افزود: «اکنون در این زمینه مشکلی نداریم اما اسپانسر جدید قرار است لباس‌های طرح جدید را که در خارج از کشور تولید می‌شود، در هفته جدید به دست ما برساند. البته بازیکنان لباس‌های تمرینی و گرمکن را در اختیار دارند. اسپانسر جدید تمام مسئولیت را قبول کرده و فعلا مشکلی درباره لباس‌ها نداریم تا اینکه ببینیم طرح جدید به چه شکلی است.»

باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این‌باره رخ می‌دهد و لباس‌های گرم و زمستانی چه زمانی به دست آبی‌پوشان می‌رسد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.