بستنی 12دلاری یخچال نانسی پلوسی عامل موج سرما در انتخابات؟!

دموکرات‌های جناح چپ بستنی‌های 12دلاری یخچال 24هزار دلاری رئیس مجلس نمایندگان را دلیل پدیدارنشدن «موج آبی» در انتخابات می‌دانند

دموکرات‌های جناح چپ در آمریکا به دنبال پاسخ این سوال‌اند که چرا در انتخابات اخیر در مجلس انتظارات‌شان برآورده نشده و مردم به آنها کمتر رأی داده‌اند. آنها می‌گویند احتمالا فیلم نانسی پلوسی 80ساله، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از حزب دموکرات، که در کنار یخچال فریزر 24هزار دلاری خود ایستاده و بستنی‌های 12دلاری را به رخ بینندگان می‌کشد، مقصر این وضعیت است!

فرشته کیانی، شهروندآنلاین: دموکرات‌های جناح چپ که سعی می‌کنند پدیدارنشدن «موج آبی» را در انتخابات تحلیل کنند، ادعا می‌کنند فریزر مملو از بستنی نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان ممکن است تا حدی مقصر این وضعیت باشد! (موج آبی اصطلاحی برای موفقیت حزب دموکرات ایالات متحده در انتخابات است.)

در مصاحبه‌ای برای برنامه تلویزیونی «The Late Late Show» با جیمز کوردن، پلوسی یخچال فریزر گران‌قیمت خود را در آشپزخانه خانه‌اش در کالیفرنیا به نمایش گذاشت که مملو از بستنی‌های 12دلاری و بیشتر بود.

پلوسی در مصاجبه‌ای با برنامه تلویزیونی بستنی‌هایی با برندهای ممتاز را در فریزرش به نمایش گذاشت.

این مصاحبه در ماه آوریل، مقارن با شروع قرنطینه انجام شد، اما گروه‌های به اصطلاح مترقی معتقدند چنین خودنمایی و تظاهری احتمالا برای آرای بالقوه حزب در تاریخ سوم نوامبر هزینه داشته است، زیرا به نظر می‌رسید پلوسی با آمریکایی‌های معمولی خیلی فاصله دارد.

برخی گروه‌های دموکرات در یادداشتی نوشته‌اند: «وقتی از رهبران دموکرات چنین اشتباهات سهل‌انگارانه و احمقانه‌ای مانند نشان‌دادن فریزر گران‌قیمت پر از بستنی در تلویزیون ملی یا گرم‌گرفتن با مدیران اجرایی وال استریت سر می‌زند، تعجب‌آور نیست که شکست بخوریم.»

پلوسی در مصاحبه تلویزیونی گفت ولع خاصی در خوردن بستنی شکلاتی دارد و بستنی‌های برند Jeni’s را در فریزر حود نشان داد. او گفت: «نمی‌دانم اگر بستنی اختراع نمی‌شد، چه می‌کردم.» این کلیپ گزک به دست جمهوری‌خواهان داد.

در این یادداشت آمده است: «اقتصاد مهم‌ترین نگرانی رأی‌دهندگان در این انتخابات بود. ما به نسل جدیدی از رهبری با تجربه و سابقه چندنژادی نیاز داریم.»

این گروه‌ها از پلوسی به دلیل به نمایش‌گذاشتن یخچال 24هزار دلاری مملو از بستنی‌هایی با برند ممتاز  Jeni’s انتقاد کردند.

پلوسی به کوردن گفت که او ولع خاصی در خوردن بستنی شکلاتی و آبنبات دارد و مجموعه‌ای از بستنی‌هایی برند Jeni’s را که در کشوی فریزر خود نگهداری می‌کرد، نشان داد.

او با هیجان گفت: «نمی‌دانم اگر بستنی اختراع نمی‌شد، چه می‌کردم.»

این کلیپ گزکی عالی به دست جمهوری‌خواهان داد.

کمپین انتخاباتی ترامپ کلیپ‌هایی از این مصاحبه را در آگهی تبلیغاتی GOP (حزب جمهوری‌خواه) به کار برد.

مردم در انتظار مواد غذایی؛ تصویری که جمهوری‌خواهان در کلیپ تبلیغاتی خود از آن استفاده کردند.

در این آگهی پلوسی فریزر خود را نشان می‌دهد، به دنبال آن عکس‌هایی از آمریکایی‌هایی نشان داده می‌شود که در صف مواد غذایی ایستاده‌اند، سپس تصاویری از افرادی پدیدار می‌شود که مقدار کمی مواد غذایی را در یخچالی کوچک نگهداری می‌کنند.

مردی در آگهی تبلیغاتی حزب جمهوری‌خواه می‌گوید: «هم‌اکنون درحالت تلاش برای بقا هستیم، باید با چالش‌ها رو‌به‌رو شد و زنده ماند.» به دنبال آن، پلوسی می‌گوید: «نمی‌دانم اگر بستنی اختراع نمی‌شد، چه می‌کردم.»

استیو گست، یکی از مدیران کمپین انتخاباتی ترامپ با تمسک به این کلیپ گفت: «پلوسی از یخچال 24هزار دلاری خود بستنی 13دلاری می‌خورد.»

مصاحبه تلویزیونی در خانه پلوسی در سانفرانسیسکو انجام شد که گفته می‌شود ارزش آن حدود 25 میلیون دلار است.

ویدیوی مصاحبه پلوسی در یوتیوب با انتقاداتی همراه بود.

فردی نوشت: «یخچال او از بیشتر چادرهای افراد بی‌خانمان در کالیفرنیا بزرگ‌تر است.»

دیگری گفت: «درحالی که ما وسیله تأمین مایحتاج اساسی زندگی خود را از دست می‌دهیم، او درحال خوردن بستنی است، در خانه می‌ماند و حقوق می‌گیرد.»

یکی دیگر از بینندگان ویدیوی نانسی پلوسی گفت: «مردم شغل خود را از دست داده‌اند، افسرده و نگران‌اند و اینجا نانسی پلوسی درحال نمایش انبوهی از بستنی‌ است که بیشترشان بالای 12دلار  قیمت دارند! وای…»

منبع: دیلی میل

برای خواندن مطلب اصلی اینجا کلیک کنید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.