عصای موسی در دست ابراهیم حاتمی‌کیا

میراث سلحشور، از شورجه به کارگردان «بادیگارد» واگذار شد

از میان کارگردانانی که هم مورد تأیید باشند و هم توانایی لازم برای پیشبرد یک پروژه سنگین را داشته باشند، حاتمی‌کیا به عنوان کارگردان سریال «موسی(ع)» انتخاب شد

ساعاتی پیش خبرگزاری‌های نزدیک به صداوسیما خبر دادند که ابراهیم حاتمی‌کیا به عنوان کارگردان سریال «موسی(ع)» انتخاب شده است.

در شرایطی که بعد از درگذشت فرج‌الله سلحشور و بعد از آن نیز بیماری جمال شورجه چند سالی می‌شد که سریال «موسی(ع)» عملا به طور کامل تعطیل شده بود، روز گذشته احمد میرعلایی، تهیه‌کننده سریال تلویزیونی موسی (ع) در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت که کارگردان این مجموعه تاریخی تغییر کرده است. پیشتر خود جمال شورجه هم گفته بود که به دلیل شرایط سلامتی قصد دارد از یک کارگردان دیگر در کنار خود استفاده کند.

بعد از صحبت‌های میرعلایی گمانه‌زنی‌ها و پیگیری‌های رسانه‌ای زیادی درباره اینکه کدام کارگردان ساخت این سریال را بر عهده خواهد گرفت، انجام شد. انتخابی که البته گستره چندان وسیعی را شامل نبود و کارگردانانی که هم مورد تأیید ایدئولوژیک باشند و هم توانایی لازم برای پیشبرد یک پروژه سنگین را داشته باشند، زیاد نبودند. تا اینکه مشخص شد انتخاب تلویزیون کسی جز ابراهیم حاتمی‌کیا نیست.

البته با اینکه تنها ساعاتی پیش اعلام شده که ابراهیم حاتمی‌کیا برای ادامه ساخت این سریال تلویزیونی انتخاب شده است، اما شنیده‌ها حکایت از این می‌کنند که این امر از مدت‌ها پیش قطعی شده بود و حاتمی‌کیا چند وقتی می‌شود که بازنویسی سریال 50 قسمتی «حضرت موسی» را آغاز کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.