آقای خاص کشتی در موقعیت خطرناک + ویدیو

محمد بنا به کرونا مبتلا شده و در 62 سالگی در بیمارستان بستری است

خبر ابتلای سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی به کرونا و انتشار عکسی از بستری او در بیمارستان اهالی ورزش را نگران کرد

محمد بنا، سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی که همواره با افتخارات پرتعداد و البته معجزه‌ای با کسب سه مدال طلا در المپیک لندن شناخته می‌شود، به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری است. آقای خاص کشتی ایران که وضعیت نسبتا خطرناکی هم دارد، با کرونا مبارزه می‌کند و امیدوار است که به زودی مثل قبل در کنار تشک شاگردانش را هدایت کند.

او در یک ماه اخیر در اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی حاضر بوده و بارها تست PCR را پشت‌سر گذاشته، اما مشخص نیست کجا و چطور به این ویروس مبتلا شده است. با توجه به سن‌وسال محمد بنا نگرانی درباره وضعیت سلامت او وجود دارد؛ اگرچه فدراسیون کشتی پیگیر وضعیت درمانی او است.

بنا در پیام ویدیویی روی صفحه اینستاگرامش اعلام کرده وضعیتش رو به بهبود است؛ اگرچه روز اول بستری در بیمارستان را سپری‌می‌کند.

پیش از این هم غلامرضا محمدی، سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد و دو نفر از دستیارانش یعنی مهدی تقوی و عباس حاج کناری با تست مثبت روبه‌رو شده بودند که بعید نیست آنها در قرنطینه خانه کشتی عامل انتقال ویروس به محمد بنا بوده باشند.

این روزها همچنین ابراهیم جوادی، قهرمان سابق کشتی جهان هم به ویروس کرونا مبتلا شده و اخبار ضدونقیضی هم پیرامون وضعیت سلامتی او شنیده می‌شود.

در ماه‌های اخیر نیز در میان اهالی کشتی حمید سوریان شناخته‌شده‌ترین فردی بود که به کرونا مبتلا و حتی در بیمارستان بستری شد و حالا مربی سابق او یعنی محمد بنا با این ویروس درگیر شده است.

شدیدترین مورد بین کشتی‌گیران نیز مربوط به حسین نوری، ملی‌پوش کشتی فرنگی بود که به گفته پزشکان وضعیت وخیمی پیدا کرده و ریه‌هایش حسابی درگیر کرونا شده بود، اما با تلاش پزشکان به زندگی بازگشت و در انتخابی تیم‌ملی کشتی فرنگی هم قهرمان شد.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.