رفت و آمد پر حرف و حدیث لیلا و نیکی

نیکی کریمی به «دسته دختران »رسید

در شرایطی که گفته می‌شد «لیلا حاتمی» در فیلم «دسته دختران» بازی خواهد کرد، روابط عمومی این فیلم از حضور «نیکی کریمی» در نقش اصلی این فیلم خبر داد

جدایی «لیلا حاتمی» از فیلم «دسته دختران» و جایگزینی «نیکی کریمی» با او در فضای مجازی توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

در شرایطی که پیش‌تر اعلام شده بود که «لیلا حاتمی» قرار است در فیلم «دسته دختران» ایفای نقش کند، ساعاتی پیش روابط عمومی این فیلم از حضور بازیگری دیگر در این پروژه خبر داد. موضوعی که در فضای مجازی توجهات فراوانی به خود جلب کرده و هواداران «لیلا حاتمی» می‌گویند که از ابتدا نیز حدس می‌زدند همکاری او با این فیلم به نتیجه نخواهد رسید و این اتفاق رخ خواهد داد و «لیلا حاتمی» تاکنون به جز یک فیلم (که در آن نیز در رودربایستی کارگردان فیلم تن به حضور در آن داده بود) تاکنون در هیچ فیلم سفارشی حضور نیافته است. روابط عمومی فیلم هم‌چنین گفته که «نیکی کریمی» [به جای «لیلا حاتمی»] در نقش اصلی این فیلم بازی خواهد کرد.

«دسته دختران» که به کارگردانی «منیر قیدی» و تهیه‌کنندگی «محمدرضا منصوری» یکی از محصولات جدید بنیاد سینمایی فارابی است، مانند فیلم اول کارگردانش، «ویلایی‌ها» داستانی درباره روزهای دفاع مقدس را روایت خواهد کرد. ظاهرا این‌بار قرار است «منیر قیدی» داستانی مرتبط با حماسه مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر را روایت کند. فضایی که برای «نیکی کریمی» فضایی آشنا به شمار می‌آید و او پیش‌تر در فیلم‌هایی مانند «برج مینو» و «بوی پیراهن یوسف» در این گونه سینمایی فعالیت کرده است.

گفتنی است که پیش‌تولید «دسته دختران» که دومین فیلم «منیر قیدی» در مقام کارگردان است، از چند ماه قبل آغاز شده است.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.