رئیس جمهوری بسیاری از اختیارات را به استانداران تفویض کرده است

علی نوبخت حقیقی: مسئولان دیگر باید پای کار بیایند

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس دهم با بیان اینکه برخی ناجوانمردانه هر چه هست را به رئیس جمهوری نسبت می‌دهند، گفت: رئیس جمهوری بسیاری از اختیارات را به استانداران تفویض کرده است و در این شرایط طبیعتا نمی‌تواند به تنهایی برای تمام استان‌ها تصمیم گیری کند

شهروندآنلاین: «علی نوبخت حقیقی» اظهار کرد: رئیس جمهوری بر موضوع کرونا نظارت دارد، همه چیز در کشور گروهی است و تک تک وزارتخانه‌ها نسبت به این مسائل مسئول هستند و همه دستگاه‌ها با وزارت بهداشت همکاری و همراهی می‌کنند.

نایب رئیس و دبیر شورای مشورتی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به طرح برخی اتهام زنی‌ها به رئیس جمهوری درباره تصمیم گیری در مورد تعطیلات کرونا گفت: اگر شخص رئیس جمهوری جلوی اجرای یک دستور را بگیرد، باید افشا شود که اینگونه نیست، اینها همه‌اش حرف است. رئیس جمهوری در همه مراحل و جریانات مقابله با کرونا فعال بودند. در ستاد ملی مقابله با کرونا بحث‌های گسترده ای می‌شود و آنچه که نهادهای بهداشتی و تخصصی در جهان می‌گویند، در ستاد کرونا اجرا می‌شود.

نوبخت حقیقی یادآور شد: رئیس جمهوری بسیاری از اختیارات را به استانداران تفویض کرده است و در این شرایط طبیعتا نمی‌تواند به تنهایی برای تمام استان‌ها تصمیم گیری کند. مسئولان دیگر باید پای کار بیایند. یکی از راهکارها تعطیلی کشور است، نه همه آن.

او با تاکید بر همراهی مردم و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تصریح کرد: اگر  قرار باشد کشور تعطیل ولی دورهمی‌ها شروع شود، مشکلی حل نمی‌شود، همه مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

او تاکید کرد: برخی ناجوانمردانه هر چه هست را به رئیس جمهوری نسبت می‌دهند، این درست نیست. رئیس جمهوری به اندازه کافی در این زمینه وقت گذاشته‌اند و اشکال جای دیگری است.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.