۶ خودکشی در یک ماه!

ماجرای خودکشی‌های سریالی میان دانش‌آموزان نوجوان رامهرمزی

براساس گزارش‌های محلی منتشرشده شامگاه جمعه، بیست‌ودوم آبان ۹۹، دختر ۱۵ ساله‌ دیگری در رامهرمز خوزستان خود را حلق‌آویز کرده است. پیش از این خودکشی پرابهام، طی یک ماه گذشته، ۵ خودکشی مشابه در میان دانش‌آموزان این شهرستان رخ داده است.

به گزارش شهروند آنلاین به نقل از عصر ایران، فردین آذریان (خبرنگار) از خودکشی‌های سریالی در میان دانش‌آموزان نوجوان رامهرمزی در استان خوزستان خبر داده که موجی از نگرانی را در جامعه ایجاد کرده است.

بر اساس گزارش‌های محلی منتشرشده، شامگاه جمعه، بیست‌‌ودوم آبان ۹۹، دختر پانزده ساله‌ دیگری در رامهرمز خوزستان خود را حلق‌آویز کرد.

پیش از این خودکشی پرابهام، طی یک ماه گذشته، ۵ خودکشی مشابه در میان دانش‌آموزان این شهرستان رخ داده است.

رستمی، رئیس آموزش‌وپرورش رامهرمز، اختلافات خانوادگی، تعصبات کورکورانه، تعارضات فکری و عاطفی و عدم پاسخگویی به نیازها و اقتضائات زیستی را از علت‌های این رخداد تلخ‌ عنوان کرده است.

او گفته از ۲۷ هزار دانش آموز رامهرمزی دست‌کم ۴ هزار دانش‌آموز از داشتن تلفن همراه برای ادامه تحصیل در سال جدید تحصیلی محروم بوده‌اند.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش رامهرمز همچنین به‌صراحت دلیل خودکشی یکی از دانش‌آموزان دختر را مخالفت خانواده با تهیه تلفن همراه و عدم امکان ادامه تحصیل این نوجوان عنوان کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.