دست پر ستارگان محبوب و پسران بد!

مردم بهترین‌های سینما و تلویزیون را انتخاب کردند

نکته جالب «جوایز انتخاب مردم» بی‌توجهی عجیب به «تنت» کریستوفر نولان بود- که دست خالی از مراسم بیرون آمد

پولاد امین، شهروند آنلاین: در آغازین روزهای فصل جوایز سینمایی و هنری- که تا پایان دومین ماه سال آینده ادامه دارد، مراسم اهدای «جوایز انتخاب مردم» برگزار شد. این مراسم که به آثار و چهره‌های سال ۲۰۲۰ می‌پرداخت، در کالیفرنیا برگزار شد و جوایز برندگان بخش‌های مختلف اهدا شد. نکته جالب بی‌توجهی عجیب این مراسم به فیلم «تنت» کریستوفر نولان بود که دست خالی از مراسم بیرون آمد.

در «جوایز انتخاب مردم ۲۰۲۰» فیلم «پسران بد برای همیشه» موفق‌ترین فیلم مراسم بود که به‌عنوان بهترین فیلم و «ویل اسمیت»، بازیگرش هم به‌عنوان بهترین ستاره مرد سینما شناخته شدند.

فیلم‌های «پرندگان شکاری»، «آزادسازی»، «همیلتون»، «پروژه قدرت»، «مرد نامرئی»، «گارد کهن» و «تور جهانی ترول‌ها» رقبای «پسران بد…» برای عنوان بهترین فیلم بودند.
«ویل اسمیت» هم جایزه بهترین ستاره مرد سینما را در رقابت با «کریس همسورث»، «جیمی فاکس»، «لین-مانوئل میراندا»، «مارک والبرگ»، «رابرت داونی جونیور»، «تام هنکس» و «وین دیزل» به دست آورد.

به ‌گزارش هالیوود ریپورتر؛ در «جوایز انتخاب مردم ۲۰۲۰» عنوان بهترین ستاره زن سینما به «تیفانی هدیش» رسید و «جویی کینگ» نیز جایزه‌ بهترین ستاره فیلم‌های کمدی را به خانه برد. «هدیش» در رقابت با «کامیلا مندز»، «شارلیز ترون»، «الیزابت ماس»، «مارگو رابی» و «سلما هایک» بهترین ستاره زن سینما شد.

در بخش بهترین فیلم درام سال ۲۰۲۰‌برنده نهایی فیلم «همیلتون» بود و «لین مانوئل میراندا» هم برای بازی در این فیلم به‌عنوان بهترین ستاره فیلم‌های درام انتخاب شد.

در میان آثار تلویزیونی نیز سریال چندین و چندساله «آناتومی گری» بهترین سریال سال ۲۰۲۰ لقب گرفت و «الن پومپئو» ستاره این سریال هم که چندی پیش بازگشتی جنجالی به «آناتومی گری» داشت، به عنوان بهترین ستاره‌ی تلویزیونی زن سال دست یافت.

رقابت بهترین فیلم کمدی سال ۲۰۲۰ بین فیلم‌های «یوروویژن»، «مثل یک رئیس»، «مرغ‌ عشق‌ها»، «خانم عوضی»، «سلطان استتن آیلند» و «غرفه بوسه ۲» برقرار بود که این آخری برنده این بخش شد.

جایزه بهترین فیلم اکشن سال ۲۰۲۰ هم به فیلم «مولان» رسید. این فیلم آثاری مانند «پسران بد برای همیشه»، «تنت»، «پرندگان شکاری»، «بلادشات» و «آزادسازی» را شکست داد.

در ادامه مراسم نیز جایزه «نماد سال ۲۰۲۰» به «جنیفر لوپز» رسید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.